Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2945
Lang historie kort. Brudd, barn.

Iflg motparts advokat er mor redd meg, frykter for psykisk/ psykisk vold, sterkt preget bla bla.

Alkoholhistorikk brukes for alt den er verdt og enda mer, en jævla suppe. Drukket 2 ganger på 3 år, aldri med barn eller hjemme, lagt meg frivillig på rehab etter kort tid, aldri vold osv (jobb i omsorg).

Framstilt som barne og konemishandler drit full i sofaen som selvsagt også bruker narko (noe jeg aldri har gjort).

I forkant av samvær kjøpte jeg diktafon, rimelig desperat for å renvaske det som er mulig mht frykt/ kommunikasjon. Samvær gikk strålende, og denne livredde kvinnen gråt, snakket om hvor fint vi hadde hatt det, at barna elsket når jeg kom, og kysset meg (irrelevant).

Sjekket lovdata, og var kun oss to, ergo jeg var en del av samtalen.

Noen erfaringer med bruk av slikt i rettsak?

Jeg skal gladelig (og har gjort) den siste sprekken etter psykisk dritt i 6 mnd fra hun (ingen unnskyldning, forklaring/ forståelse), men vil ikke ha på meg stoff, mishandling, kommunikasjonsproblemer +++
Klimafiendtlig troll
Snakk med advokaten din. Dersom du ikke har advokat, anbefales det på det sterkeste.

Sånne saker har etter min erfaring en tendens til å bli stygge. Det er ingen grunn til å spare 10 laks i en sånn type, tilsynelatende komplisert sak!

Kyssing og andre tegn på intimitet og nærhet fra en som kommer med slike påstander virker veldig motstridende dersom påstandene er av den art du fremstiller her.

Be safe.

On topic: Som vanlig mann i gata tolker jeg også reglene dithen at et opptak av samtale man deltar i er innafor. Men disse lovene har advokater mye bedre peiling på. Ville ikke gutsa på å spille det av i retten sånn helt uten videre. Dette kan kanskje i verste fall virke mot sin hensikt.
Sist endret av Taert; 11. juli 2020 kl. 21:41. Grunn: Edits
Trådstarter
Neida, har presisert dette til advokat i Mail (har advokat). Men har også logg fra Messenger med laaange videosamtaler utover den ene gangen i uken som er avtalt.

I tillegg skal jeg (frivillig) ta Peth test som er en indikator på siste 4 uker ang både alkohol og stoff.

Er bare at jeg ønsker ikke at det skal stå masse dritt i papirene hos barnevern/ barnehage bla bla om meg. Det som er sant er greit og fair, men ikke slik jeg framstilles nå. Er så urettferdig at jeg griner omtrent. Men masse selvmotsigelser her. Hun reiste, rett før brudd, på ferie i 5 uker bla, rart siden jeg ikke forstår barn og er så grusom...

Men ja, må gjøres på rette måten, hjertelig for innspill.
Sitat av tommen82 Vis innlegg
Neida, har presisert dette til advokat i Mail (har advokat). Men har også logg fra Messenger med laaange videosamtaler utover den ene gangen i uken som er avtalt.

I tillegg skal jeg (frivillig) ta Peth test som er en indikator på siste 4 uker ang både alkohol og stoff.

Er bare at jeg ønsker ikke at det skal stå masse dritt i papirene hos barnevern/ barnehage bla bla om meg. Det som er sant er greit og fair, men ikke slik jeg framstilles nå. Er så urettferdig at jeg griner omtrent. Men masse selvmotsigelser her. Hun reiste, rett før brudd, på ferie i 5 uker bla, rart siden jeg ikke forstår barn og er så grusom...

Men ja, må gjøres på rette måten, hjertelig for innspill.
Vis hele sitatet...
Ta kampen.
Så ønsker jeg deg lykke til. Mannsforum (tror det var navnet på en gruppe)på Facebook, fryktelig mange menn i samme båt.
Sist endret av 420filosof; 12. juli 2020 kl. 08:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.