Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 669
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For et år siden hadde jeg en lege som var for medisinsk cannabis. Jeg informerte om selvmedisinering noe han ikke var negativ til,men heller ønsket at jeg skulle få søkt og få det lovlig. Pgr av ADHD som ble forsterket etter en svært stor traume og sorg som var vanskelige ble det valget. Men så kom en etat inn i bildet og masse hendte. Det endte opp med at jeg fikk et svar fra ressursteam at jeg kom til å miste barna mine om jeg fikk dette på resept siden jeg har brukt det ulovlig. Det er helt sykt...
Uansett..
Jeg måtte flytte og fikk derfor ny lege. Nå er ikke denne legen like mellow, og lurer da på om ; kan jeg kontakte en annen lege som jeg vet støtter det medisinske aspektet og virkning for å få hjelp til denne prosessen?
R.i.p 23.04.2021
Burte gå det, du kan byte fastlege 2 ganger i året til akkurat hvem du vil. Så vis du finner en som er liberal byter du bare til den legen . Kan være i hvilken som helst kommune ,behøver ikke være i den du bor i.
Sist endret av Tarm; 27. juni 2020 kl. 11:22.
Problemet med cannabis og ADHD er at det isåfall må skrives ut uten dokumentasjon på at det fungerer da forskninga så langt ikke viser noen positiv effekt på ADHD. Flere beskriver mindre indre uro/tankekaos med cannabis, men korttidshukommelse og fokus blir gjerne enda værre. Da hviler det et større ansvar på legen som skriver det ut. Det enkleste er nok Nederlandsk lege og resept derfra.