Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1221
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei,

Hvor kjapt blir man avhengig av oxy hvis man det spiser hver dag?

Etter en uke kjenner man noe ved bråstopp? 2 uker?
2 uker holdt for meg, sluttet bare fordi jeg gikk tom, ble syk i tre dager med diare, spy og generelt ubehagelig følelser i kroppen, umulig å overdøve eller ikke bry seg om hvor dritt det føltes. det var riktignok dolcontin men omtrent det samme vil jeg tro. Det blir nok enda værra jo lengre du holder på. Følg tre-dagers regelen så er det en del mindre sjanse for å bli avhengig
Sist endret av Bluesky_; 25. juni 2020 kl. 02:28.
Tar ikke lang tid før du får fysisk og psykisk avhengighet, jeg skulle ønske legen min ALDRI ga med oxycontin og oxynorm.... Slitt med å slutte i 1 år,sprekker med jevne mellomrom dessverre,for man får virkelig fort smaken på såkalt hillbilly heroin/oxy,hold deg unna med mindre du ikke vil bli meeega syk av abstinenser
Sist endret av WeedAlot; 25. juni 2020 kl. 12:02.
R.i.p 23.04.2021
Fikk oxynorm 20mg 3x daglig av legen for prolaps i ryggen. Etter 1 mnd daglig bruk så gikk jeg cold turkey. Aldri hat så vondt i hele kroppen.verket i absolutt alle musklene i kroppen .konstant kvalm. Alt jeg spiste eller drakk kom ut en av veiene. Holdt på sånn i 13dager før det begynte og gi seg. Anbefaler ingen og kose seg med oxy i lengre perioder.
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takker for svar!

Har en prolaps som gjør livet uutholdelig, derfor fikk jeg nå resept på oxynorm.
Funker gull mot smertene .. Må man så må man..
Om du skal slutte helt ville jeg ha trappet meg gradvis ned, og over på et mildere smertestillende slik som paralgin forte og tramadol. De er betydelig svakere men fin å trappe ned på når du har kommet et stykke i nedtrappingen.
Lykke til, jeg vet det kan være helt jævlig.
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg blir nok ikke å slutte helt enda, fastlege er enig.
Klarer ikke fungere normalt uten Oxynorm da jeg har så vondt i ryggen.

Tenkte foreslå Oxycontin neste legetime. Det varer vel lengre enn Oxynorm.
Merker oxynorm hjelper godt, men etter 3-4 timer begynner smertene å bli helt uutholdelig igjen.

Så shitty med vond rygg!