Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 662
Hei. Trenger hjelp, skjønner ikke noenting. I oktober gikk det til jelvete med psyken og jobb, så gikk til januar uten noe kr inn. Så fikk jeg innvilget to sosial stønader med husleienog etc, men nå snakker du om summen 16941 mottatt tilsammen. Men nå har jeg gått og ventet sålenge at jeg lurer på bar me godta det for slippe gå å tenke på d hele tiden. Fikk innvimget aap forrige fredag, sendt meldekort siden februar… tjente 113.000 i 2022, om d har noe å si, eller BØR jeg klage? Kan ikke systemet.

Brevet sladdet for anonymitet:



Men ser det nå står nav kan ikke refusjon som overstiger etterbetaling, men summen på en mnd vil inkl etterbetaling overstige 16941?

Takk til hvem enn som hjelper her, send gjerne en dm og

I 2022 står jeg oppført med en inntekt på tre mnd arbeid om det har noe å si
Sist endret av Jevlanogger; 4. april 2023 kl. 02:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg fikk også et slikt krav på omkring 40 000 kr når jeg fikk innvilget AAP. Tror alle som mottar sosial mens de venter på AAP får det.
Sitat av Jevlanogger Vis innlegg
Hei. Trenger hjelp, skjønner ikke noenting. I oktober gikk det til jelvete med psyken og jobb, så gikk til januar uten noe kr inn. Så fikk jeg innvilget to sosial stønader med husleienog etc, men nå snakker du om summen 16941 mottatt tilsammen. Men nå har jeg gått og ventet sålenge at jeg lurer på bar me godta det for slippe gå å tenke på d hele tiden. Fikk innvimget aap forrige fredag, sendt meldekort siden februar… tjente 113.000 i 2022, om d har noe å si, eller BØR jeg klage? Kan ikke systemet.

Brevet sladdet for anonymitet:



Men ser det nå står nav kan ikke refusjon som overstiger etterbetaling, men summen på en mnd vil inkl etterbetaling overstige 16941?

Takk til hvem enn som hjelper her, send gjerne en dm og

I 2022 står jeg oppført med en inntekt på tre mnd arbeid om det har noe å si
Vis hele sitatet...
Hvis du deler summen på 2 måneder (for det er jo det du har fått økonomisk støtte for) så blir jo det ca 8500kr pr måned. Om det totale beløpet NAV «krever» tilbake overstiger hva du får utbetalt i AAP på en måned betyr da ingenting. Du må se hvor mye du fikk i støtte i Februar og sammenligne det med hva du får i AAP for nettopp Februar.
Sist endret av Jens1; 4. april 2023 kl. 09:00.