Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1652
Så jeg lurer på hvordan lukt blir. Vurderer og ta en jay ut av vinduet har gjort det før men det lukta sa han andre som bodde der. Tror dere det funker nå hvis jeg setter meg langt ut av vinduet og inhaler ut osv?
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Hvis han sa det lukta kan du gå ut. Jeg er heldig som bor i kjelleren, ventilasjonsanlegget beveger luft nedover, så kan fyre så mye jeg vil inne
Tja. Det er bedre å stille seg under kjøkkenvifta hvis den blåser lufta rett ut.

Å sitte i vinduet er som å pisse i motvind
Anonym bruker
"Slank Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ha isåfall en skikkelig vifte bak deg. Noe vil det uansett lukte, da det gjerne blåser inn vinduet, men ikke lenge. Ett trekk av en sigarett fjerner mesteparten av den ulovlige lukten.

Ville dog heller brukt bong. Ett trekk og ferdig med det.

Du har vel avtrekk på badet? Her forsvinner det raskt.
Litt varmtvann i tillegg, så går det raskere opp og inn i avsuget.
Lukta forsvinner jo ganske kjapt om du blåser det ut vinduet.
Du må være en ekstremt lat person Gafajboi, som både tyr til å mekke med te/oregano når butikkene fortsatt er åpne.. OG lager ett problem av dette som kan unngås ved å bare ta deg to minutt til å røyke oregano jointen utendørs. ;-s
Gajafbig's Avatar
Trådstarter
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Lukta forsvinner jo ganske kjapt om du blåser det ut vinduet.
Du må være en ekstremt lat person Gafajboi, som både tyr til å mekke med te/oregano når butikkene fortsatt er åpne.. OG lager ett problem av dette som kan unngås ved å bare ta deg to minutt til å røyke oregano jointen utendørs. ;-s
Vis hele sitatet...
ja er litt lat

Sitat av kamelia Vis innlegg
Hvis han sa det lukta kan du gå ut. Jeg er heldig som bor i kjelleren, ventilasjonsanlegget beveger luft nedover, så kan fyre så mye jeg vil inne
Vis hele sitatet...
Neida gikk så fint det
Sist endret av Gajafbig; 19. mars 2023 kl. 19:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Tykk Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du kan ta en genser å blåse i den,det bli varmt så må ta ganske småe trekk blir det for store holder røykem seg ikke inni gensern ellers kan du ta småe trekk å blåse i vannstråle i dusjen
Hvis du åpner ruta, så står du i vinduskarmen å røyker ut toppen av ruta, vil røyken trekkes ut, da det kommer luft inn på nedsiden av ruta, og luft ut i toppen.
Hvis du er redd for at røyken skal blåse inn så bare ha en liten sprekk av vinduet åpent, og hold jointen ut av sprekken på siden så høyt opp som mulig. Ikke nederst på vinduet der åpningen er størst, hvis du har vindu som åpnes nederst da. Hvis du har vindu som åpnes på siden så bare stå høyst opp og ha jointen utfor. Røyk blåser oppover så det er viktig at tuppen av jointen er utafor vinduet i en høyde hvor det ikke er mulig at det blåser inn igjen lenger opp. Når du trekker kan du blåse ut gjennom en tom dorull du klemmer litt flat for å lede røyken lengst mulig vekk fra vindussprekken. Det er om å gjøre å ha vinduet så lite oppe at det kun blåser ting ut og vekk og ikke inn.
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Hvis du ikke vil at noen skal vite at du røyker, så går du ut av huset.
Hornyspeed
3 0
Hvis du åpner vinduet og sitter/står på ene siden og røyker og det blåser tilbake inn i rommet. Så vil det også sannsynligvis funke og bare gå på motsatt side av vinduet og blåse det ut der. Og holde jointen utenfor vinduet når du ikke trekker. Det har pleid of funke for meg. Så sant vinduet går ut/inn i bånn eller topp da.