Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 891
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For et par dager siden var det nesten 2 år siden sist jeg hadde spist flein og da spiste jeg 1-1.1g og fikk god effekt. Sist jeg skulle ta flein tok jeg og delte opp 2 doser på ca 1.45g til meg og en kompis. Kompis fikk god effekt men jeg kjente nada.
Bruker ikke noe medisiner untatt imovane på kveldstid. Hadde tatt ei kork med gbh 3-4 timer tidligere på dagen men det hadde vi begge og bare en fikk effekt av soppen.
Hva kan det ha seg? Laga te av den.
Nærmest umulig å gi noe fasit svar her..

Enten så bullshitter kompisen deg eller det han hadde av funk var placebo.

GHB kan da være en årsak.

Hadde du noe feil eller dårlig sopp i din dose feks, eller kanskje du rett og slett kjente noe men effekten var så lav at du avskrev det for å være noe annet. Vanskelig å si, seh.

Jeg selv triller greit på 2g flein og jeg er en 90kgs kæll så 1,5 burde merkes.

Tørr eller fersk?
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Toreokjeks Vis innlegg
Nærmest umulig å gi noe fasit svar her..

Enten så bullshitter kompisen deg eller det han hadde av funk var placebo.

GHB kan da være en årsak.

Hadde du noe feil eller dårlig sopp i din dose feks, eller kanskje du rett og slett kjente noe men effekten var så lav at du avskrev det for å være noe annet. Vanskelig å si, seh.

Jeg selv triller greit på 2g flein og jeg er en 90kgs kæll så 1,5 burde merkes.

Tørr eller fersk?
Vis hele sitatet...
Denne hadde jeg plukka selv for 2 år siden og jeg doserte og delte opp. Begge hadde inntatt ghb. Tørket.
Selv flein kan være svak, terningkast i naturen.
Hvordan har den blitt oppbevart?

Om flein ikke oppbevares riktig, så mister den funk. Skjedde med en batch jeg hadde, som jeg hadde lagret dårlig over lengre tid. Typ 1 år
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Lufttett glass med sånn man tørker koppene med, den var fylt med grovsalt.
SSRI?
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av supranaut Vis innlegg
SSRI?
Vis hele sitatet...
Nei.