Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1098
Var en tur på Operaen for å ta bilder.Jeg skulle ta noen bilder for jobben men tok noen bilder til min egen samling itillegg

Jeg ble veldig fornøyd med bildet. Jeg har aldri prøvd HDR så jeg ble ikke så fornøyd først men med klipp og lim synes jeg det ble bra.

Veit froskenfredrik har lagt ut noen veldig bra bilder av operaen men tenkte jeg måtte få litt feedback jeg også.

http://frgz.deviantart.com/art/Oslo-...a-HDR-95707624

Bildet ble tatt med 3 bilder

EXIF:
Make: Canon
Model: Canon EOS DIGITAL REBEL XTi
Shutter Speed: 1/1000 second
F Number: F/4.0
Focal Length: 10 mm
ISO Speed: 200
Er det mulig å fjerne det helvetes vannmerket?
frgz's Avatar
Trådstarter
Sitat av DonTomaso
Er det mulig å fjerne det helvetes vannmerket?
Vis hele sitatet...
Det er det.
Må bare spørre hvorfor du har så høy blender?
Eller's syns jeg at du har lykkes på Panorama siden men mangler litt på hdr siden... himmelen på venstre side er jo nesten helt utbrent.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Det er en mørkere flekk helt til venstre som biter meg, ellers syntes jeg det var bra.
Fra en estetisk synsvinkel må jeg bare si det er vakkert. Som nevnt i tidligere bilder (tatt av andre) av operahuset skal det også her legges til at du står for skillz og kamera - men den norske stat har lagt noen mrd i det. Dette er ikke det vanskeligste motivet i verden. Vis meg et like spennende bilde av en skitten planke.

Men likevel: mine øyne (les: min hjerne) liker ditt bilde.
bittelitt gulstikk..

ellers ingenting å utsette.
Gjør været kraftigere og mørkere ellers er det et fint bilde, syns jeg.
Såg veldig bra ut Kom med flere!
Veldig greit bilde av operaen, men jeg synes desverre ikke at HDR-en imponerte noe særlig.
frgz's Avatar
Trådstarter
Hyggelig med bra feedback.

Sitat av solaas
Må bare spørre hvorfor du har så høy blender?
Eller's syns jeg at du har lykkes på Panorama siden men mangler litt på hdr siden... himmelen på venstre side er jo nesten helt utbrent.
Vis hele sitatet...
Jeg driver og lærer meg og ta bilder med manuell derfor ble det litt høy blender.Samme grunn hvorfor det ble utbrent

Sitat av dynamite
Dette er ikke det vanskeligste motivet i verden
Vis hele sitatet...
Helt enig

Sitat av bobbo
Veldig greit bilde av operaen, men jeg synes desverre ikke at HDR-en imponerte noe særlig.
Vis hele sitatet...
Var første gangen jeg prøvde HDR så endte opp med og gi opp med det bilde. Skal jobbe mer til neste bildet.

Takk til resten for feedback