Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 4020
God kveld!
Jeg vet ikke helt hvor jeg skulle stappe inn denne tråden her så satser vilt, og slenger den inn på "internett" rett og slett fordi det jeg skal, skal skje på nettet!

Saken er at jeg trenger penger på paypal, og lurer på om noen har noen fine sider der man kan tjene litt på å klikke reklamer osv. ??

PS: Hvis det er noen der ute som er vill og gal nok til å GI meg 25 kroner så skal jeg ikke si nei. Send en PM da vel

Takker for alle fremtidige svar!!
Evt. føre over fra en bankkonto/registrere et kredittkort hos paypal?

Pga. alderen har du sikkert ikke kredittkort. Men det er nok større sjanse for at du får 25,- av din mor eller far enn random folk på freakforum. Spesielt siden du er helt fersk. Men søtt at du spør.
Sist endret av Khazeth; 28. februar 2008 kl. 22:52.
Besserwisser
Sumpen's Avatar
Trådstarter
Du kan ikke da faktisk svar på mitt egentlige spørsmål, og nevne noen greie sider til å klikke litt reklame, og tjene litt penger?
Nei - du vil nok oppnå høyere summer ved å plukke flasker i markens. Enten blir du svindlet eller så får du 0,001 øre per klikk, mao. ikke verdt det.
Nei! Det går ikke.
Bruk nettbank og overfør penger som det står instrukser til under "Add funds" menyen på paypal-hjemmesiden din.

edit: du kan jo bruke google-ads, emn de må du trykke MYE på for å få 25 spenn
Sist endret av pwner2k; 28. februar 2008 kl. 22:58.
Besserwisser
Sumpen's Avatar
Trådstarter
Planlegger virkelig ikke å reise ned til markens for å sanke flasker! Trenger ber en side som ikke er svindel! Må vel være noen som vet om noe sånn? Pluss, jeg kan en del VB, og trenger ikke akkurat sitte her å trykke reklamene!

Så bare vær så snill å gi meg en link!

PS: Nok alternative metoder for kveld, right?
google abbux.
kan jeg forresten spørre hva du skal med 25 spenn på paypal-accounten din?
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Kan jeg forresten spørre deg om det i det hele tatt finnes slike sider? Bruk nøtten din, vi kjenner ikke til dem. Du kjenner ikke til dem.

Google neste?
Besserwisser
Sumpen's Avatar
Trådstarter
Sitat av pwner2k
kan jeg forresten spørre hva du skal med 25 spenn på paypal-accounten din?
Vis hele sitatet...
Det med å spørre har du vel teknisk sett allerede gjort
Og skal ikke noe veldig spesielt, og det er ikke kun 25 kroner som skal brukes, men det er det som trengs for å få riktig beløp på min Paypal-konto. Akkurat hva de skal brukes til kan dere undre og dundre over! :P
Sist endret av Sumpen; 28. februar 2008 kl. 23:11.
Det er mange fra kr.sand her inne, gi noen 50kr får å sette inn 25 på din paypal... Vanskeligere er det ikke. Eventuelt kan du jo spørre en venn/bror/foreldre ol. som har visa el. om samme avtalen.
Besserwisser
Sumpen's Avatar
Trådstarter
Sitat av Esbos
Det er mange fra kr.sand her inne, gi noen 50kr får å sette inn 25 på din paypal... Vanskeligere er det ikke. Eventuelt kan du jo spørre en venn/bror/foreldre ol. som har visa el. om samme avtalen.
Vis hele sitatet...
Men uff, er desverre ikke villig til å bruke 25 kroner mer. Eg er ein liten gjerrigknaurk veit de!
er du ikke villig til å gi noen 25 små kroner får å jobbe litt for det?? :O
Besserwisser
Sumpen's Avatar
Trådstarter
Sett og vis jo, men tenkte å bare få meg 25 kroner uten å blande inn halve Kristiansand. (overdrive ftw!)

EDIT: Saken er løst! Ikke spør hvordan, men det er den! Takker for alle de fine, flotte og ikke minst fantastisk kreative kommentarene!
Sist endret av Sumpen; 28. februar 2008 kl. 23:28.
Hvis du fant en god måte å tjene penger på nett så fort tror jeg du må dele den med oss andre her som har prøvd å hjelpe deg... Skylder du oss ikke så pass?
Sist endret av Esbos; 28. februar 2008 kl. 23:36.
Tipper han har snakka med mamman sin jeg ^^
Mamma! Kan jeg få 25 kr i forskudd på ukelønnen min??

Ja skatt, hvis du er flink til å pusse tennene dine så

The end..
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av Sumpen
Det med å spørre har du vel teknisk sett allerede gjort
Vis hele sitatet...
Teknisk sett, nei, han gjorde ikke det. Han spurte om han kunne spørre. Uansett, det fins ingen lett måte å tjene penger. De som hevder noe annet er 99% svindlere. De som faktisk ER i en posisjon der det er lett å tjene penger har ofte jobbet svært hardt eller blitt født i akkurat riktig familie for å komme i den.
Aldri begynn med å "tjene" penger på reklame. Det er lagt opp til at du aldri skal få cashet ut. Du får mellom 0.01 og 0.5 Cent(!!!) for hvert klikk. Så for å tjene en dollar må du klikke ca. 10000 ganger. Du får vel rundt 3-10 reklamer hverdag/annen hverdag. Prøv www.surveytemple.com der står det kanskje litt, og hvis du er over 18 funker de spørreundersøkelsene ganske bra faktisk :P
www.bux.to

Du må dog klikke veldig mye, men om du verver mange aktive folk, så går det fort opp litt.
Jeg har sjølv verva en person, og han er en gutt på 15, som håper stort på å tjene mye penger på dette, så han klikker så mye som det går ann hver dag
Du klikker deg inn på eros chat finner en eldre mann så sier du at du viser frem tissen din på cam for 25 kr på paypal,done deal. Nei reklameklikking er døfødt,tigging på nFF muligens enda mere.Mor og far er stikkordene her.
Sist endret av frgz; 29. februar 2008 kl. 01:20.
Du kan bruke en side som heter directmedia, her får du ca. 50 øre - per side du klikker på (reklame du får i e-mail.)

+ At du får penger for å verve folk. Og DU får 25øre, hver gang de du verver går inn på disse reklamene. Så dersom du verver mange, vil du kunne tjene bra på det.

Folk tjener flere hundre i måneden, (ikke mye, men anyways).
directmedia er scam så vet du det...
Ville nok satset hardere på flaskeplukking enn noe av slike klikkesider vertfall..
Eneste en oppnår er en nedspammet mailbox (http://slopsbox.com/ ftw..!)
Har du en nettside som det er stor trafikk på, er det en ide med adds, men uansett, blir ikke noe store penger av det..


Sitat av Hater_mordin
Fette du er nerd...
Vis hele sitatet...
Ja jeg er nerd, noe imot det?
Sist endret av Lanjelin; 29. februar 2008 kl. 10:04.
hva snakker du om drmight?
Sitat av Hater_mordin
directmedia er scam så vet du det...
Vis hele sitatet...
Scam? Fikk da utbetalt pengene jeg....
Sitat av Hater_mordin
hva snakker du om drmight?
Vis hele sitatet...

01000110 01100101 01110100 01110100 01100101 00100000 01100100 01110101 00100000 01100101 01110010 00100000 01101110 01100101 01110010 01100100 00101110 00101110 00101110