Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2679
hei. noen som har tatt privatisteksamen i noe her?
hvordan funka det for dere?

tenkte på vk1 elektro
Jeg starta på allmenn i 1. klasse. I mai tok jeg privatisteksamen i musikk/hørelære/lyttelære som er et fag i 1.
Onsdag forrige uke hadde jeg eksamen i dans og drama. Fungerer veldig fint egentlig. Du får forbredelsesdager på skolen, og oppgavene er ikke så veldig vanskelige Man må bare vite litt om alt. Hvis du har tenkt til å ta hele vk1 elektro som privatist vil jeg ønske deg lykke til Bare tenk etter hvor mange forskjellige fag de har. Matte og norsk er ikke så enkle å ta som privatist. Tror norsk innebærer mange eksamner både muntlig og skriftlig. Sjekk med en rådgiver
Trådstarter
9 0
går vk1 automasjon selv. og har grundkurs elektro så tror jeg skal klarer det. men ville bare høre
Hvorfor ikke bare fullføre året når du først går der? Et halvt år er lite å ta opp mange fag på. Om du ikke leser og lærer fort
Skal opp til eksamen som privatist i bore og brønnteknikk i juni neste år.. kan si fra da åssn det var