Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1579
Hei
Er er el tigre i lag med cla uvirkning? ødlegger man effekten av el tigre?
Nei.
Du ødelegger ikke effekten.

Stay safe.
Nei det ødelegger ikke effekten. Hvorfor tar du CLA?
Hva er "el tigre"?
El tigre er et kosttilskudd som inneholder blant annet efedrin, koffein og ginseng.
Trådstarter
4 0
Sitat av Epitaph
Nei det ødelegger ikke effekten. Hvorfor tar du CLA?
Vis hele sitatet...
For å øke fettforbrenningen.
Jeg er ingen kostholdsekkspert eller lege, men jeg kan ikke se at disse to skulle kræsje på noen måte.

Det du imidlertid burde ta det rolig med, er overdreven bruk av afedrin, og egentlig stimulanter generelt (selv disse relativt "milde").
Trådstarter
4 0
tror ikke jeg over drive bruken av el tigre 1 tabbelet hverdag kl 10 og 2 før trening dei dagene jeg trener altså 3 ganger i uken jeg trener... burde jeg ta mer eller mindre ved tanke på effekten ut av di?
Hva er anbefalt dose da?
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Nå er det vel ettersom jeg forstår veldig lite informasjon om hvordan CLA fungerer og om det i det hele tatt fungerer på mennesker. Så det kan være vanskelig å gi et konkret svar på spørsmålet ditt.
Trådstarter
4 0
på glasset står det suggested use: one capsule afte meals,do not exceed three capsules daily.....

Sitat av z0p
Nå er det vel ettersom jeg forstår veldig lite informasjon om hvordan CLA fungerer og om det i det hele tatt fungerer på mennesker. Så det kan være vanskelig å gi et konkret svar på spørsmålet ditt.
Vis hele sitatet...
ja nei jeg vet ikke om det fungerer...
Sitat av 123FA
tror ikke jeg over drive bruken av el tigre 1 tabbelet hverdag kl 10 og 2 før trening dei dagene jeg trener altså 3 ganger i uken jeg trener... burde jeg ta mer eller mindre ved tanke på effekten ut av di?
Vis hele sitatet...
Med tanke på effekten bør du begynne med bare 1 før trening for så å øke til 2 når ønsket effekt ikke lenger oppnås med 1.
Selv tok jeg kun 1 El Tigre før trening, 4-5 ganger i uka. Etter 4 ukers tid kjente jeg faktisk bivirkninger i form av mildre smerter i hjertet under intensiv trening. Tok straks en lang pause etter dette.

Har blitt fortalt at en periode på 3 uker bruk og 2-3 uker pause er anbefalt, og helst ikke overstige 2 piller ved bruk. Ta helst også tabletten et drøyt kvarter etter måltid ellers vil du kunne ende opp med magesår.
CLA har ingen fettforbrennende effekt, sett bort fra den generelle effekten bra fett har ellers. CLA er et overpriset scamprodukt rettet mot desperate husmødre, og folk som trener på spenst/sats.
Mitt råd er dropp CLA, bruk pengene på en flaske Linfrøolje av høy kvalitet. Helsegevinsten, og ikke minst den økonimiske fordelen gjør det til et bedre valg.

Jeg hater CLA.


PS: Når jeg sier linfrøolje av høy skal du tenke på to ting. Skikkelig linfrøolje er ferskvare. Kjøp kun de som er oppbevart i kjøleskap, og har kortest mulig (ikke upraktisk såklart) holdbarhet. Legg i noen ekstra kroner, ikke kjøp den billigste. Du kjenner enorm forskjell på smaken
Sitat av Epitaph
CLA har ingen fettforbrennende effekt, sett bort fra den generelle effekten bra fett har ellers. CLA er et overpriset scamprodukt rettet mot desperate husmødre, og folk som trener på spenst/sats.
Mitt råd er dropp CLA, bruk pengene på en flaske Linfrøolje av høy kvalitet. Helsegevinsten, og ikke minst den økonimiske fordelen gjør det til et bedre valg.

Jeg hater CLA.


PS: Når jeg sier linfrøolje av høy skal du tenke på to ting. Skikkelig linfrøolje er ferskvare. Kjøp kun de som er oppbevart i kjøleskap, og har kortest mulig (ikke upraktisk såklart) holdbarhet. Legg i noen ekstra kroner, ikke kjøp den billigste. Du kjenner enorm forskjell på smaken
Vis hele sitatet...
Hva baserer du dette på? Jeg er fullt klar over at det ikke er veldig mye forskning som backer opp CLA-produsentenes og forhandlerenes påstander, men har du forsket på det personlig?

Ellers er jeg helt enig med deg i at man burde invistere i linfrøolje, eller et annet tilsvarende produkt. Et fett-tilskudd er et must. Udos Choice for eksempel. Hele omega-spekteret og masse nammenam for kroppen...