Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1073
Kjøpte noen blottere fra Canada på deep web. Tok to blottere og det endte opp med en tripp ut fra et helvette. Merket relativt fort at dette ikke var LSD. Både på det visuelle og headspace.

På nedturen følte jeg meg helt tom på innsiden. Det føltes på mange måter ut som at hjernen min ble oppløst og ødelagt med løsemidler. Jeg følte meg helt forferdelig dritt. Det var som om det var en grå tåke som omfavnet det visuelle. Fargene ble blass pastell og tenderte mot gult.

Har lest om flere andre på ulike forumer som har skrevet mye av det samme. Det er jo mye man ikke vet når det kommer til diverse research chemicals, og 25i skal visst være ganske nevrotiksisk i forhold til LSD og sopp.

Er det mulig at jeg har fått permanent skade på sentralnervesystemet og hjernen? Noen som har erfaringer?
Hva var det du trodde ble solgt? Lsd? Hvis ja, hvordan vet du da at du fikk i deg 25i-nBOME?

Hvis ikke, hvorfor gjetter du at du fikk i deg 25i-nBOME?

Hvis du visste at du fikk i deg 25i-nBOME, hvorfor gjorde du ikke mer research på forhånd?

Hvorfor to blottere og ikke en?

Mange røde lamper som blinker her nå.

Uansett, hvis dosen var moderat og dette var et engangstilfelle, så tviler jeg på det blir noe særlig til permanent skade.
Sist endret av IneartheDx; 10. januar 2024 kl. 18:44.
Trådstarter
9 2
Sitat av IneartheDx Vis innlegg
Hva var det du trodde ble solgt? Lsd? Hvis ja, hvordan vet du da at du fikk i deg 25i-nBOME?

Hvis ikke, hvorfor gjetter du at du fikk i deg 25i-nBOME?

Hvis du visste at du fikk i deg 25i-nBOME, hvorfor gjorde du ikke mer research på forhånd?

Hvorfor to blottere og ikke en?

Mange røde lamper som blinker her nå.

Uansett, hvis dosen var moderat og dette var et engangstilfelle, så tviler jeg på det blir noe særlig til permanent skade.
Vis hele sitatet...
Det er ikke 100% at det nøyaktig var 25i, men blotteren var skikkelig bitter. Tenkte at dette var pga blekket på blotteren. Trippen var helt annerledes enn LSD. Har tatt LSD flere hundre ganger. Trippen og nedturen var nøyaktig som beskrevet av mange andre som har trippet på 25i nBOME. Poenget mitt er uansett at det føltes ut i kroppen som at stoffet jeg fikk i meg gjorde skade på hodet mitt og nervesystemet. Det som står her er noe jeg kjenner meg veldig igjen i:

https://www.shroomery.org/forums/sho...6/fpart/1/vc/1
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av 1kaktus Vis innlegg
Kjøpte noen blottere fra Canada på deep web. Tok to blottere og det endte opp med en tripp ut fra et helvette. Merket relativt fort at dette ikke var LSD. Både på det visuelle og headspace.

På nedturen følte jeg meg helt tom på innsiden. Det føltes på mange måter ut som at hjernen min ble oppløst og ødelagt med løsemidler. Jeg følte meg helt forferdelig dritt. Det var som om det var en grå tåke som omfavnet det visuelle. Fargene ble blass pastell og tenderte mot gult.

Har lest om flere andre på ulike forumer som har skrevet mye av det samme. Det er jo mye man ikke vet når det kommer til diverse research chemicals, og 25i skal visst være ganske nevrotiksisk i forhold til LSD og sopp.

Er det mulig at jeg har fått permanent skade på sentralnervesystemet og hjernen? Noen som har erfaringer?
Vis hele sitatet...
Min første erfaring av LSD kjøpt på norsk darknet minner veldig mye om slik du beskriver. Jeg har dum og blanda blotterene i en vodkaflaske, og ville dosere smalt. Fikk derfor aldri mulighet til å smakateste den.


Det var definitivt ikke LSD ihvertfall. Jeg doserte litt og litt over en veldig lang dag, og ble totalt varende over to døgn (gikk på jobb til og med, men valgte å ikke kjøre!). Jeg fikk også der du beskriver av farger endret i synet, føltest ut som at alt var mye mer glødende, endte opp med å se mye på psykedelisk kunst som da hadde ekstra knallsterke farger. Å så føltes det ut som at jeg hadde GoPro brevinkel syn. Verden rundt meg føltes lik ut som før, var ikke grøtete og bevegende slik det er på syre, men føltes ut som at jeg hadde forsterker sanser i synet, altså, bredvinklet syn og enda bredere fargespekter.



Jeg skrev en tråd på freak om trippen min en gang i 2020, fordi jeg begynte å bli redd for at det skulle være slikt for alltid (etter å ha vært våken i ca 26 timer), da trodde folk jeg muligens hadde fått i meg bromo-dragonfly. Kan sikkert finne den tråden om man gidder å søke etter den.


Jeg fikk ingen varige skader etter den trippen ihverfall, og i etterkant tror jeg det er større sjanse for at det var nbome og ikke bromo jeg fikk i meg.
Har tatt flere bittre blottere, alltid blitt tilsvaret "normal" igjen i ettertid. Jeg ville bare gitt det tid
Trådstarter
9 2
Sitat av bewaah Vis innlegg
Har tatt flere bittre blottere, alltid blitt tilsvaret "normal" igjen i ettertid. Jeg ville bare gitt det tid
Vis hele sitatet...
Fikk du den følelsen av at hjernene din ble svidd på nedturen?
Fuck Mr. Plod!
Sitat av 1kaktus Vis innlegg
Fikk du den følelsen av at hjernene din ble svidd på nedturen?
Vis hele sitatet...
Hvordan føles det?
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hahah fatter hva du mener med at hjernen din er svidd.. opplevde det på en insanely sterk lsd lapp som var sterkere enn mine tidligere dmt trips og alt og husker under trippen/peaken så var alle i psykose tilstand og jeg følte virkelig at jeg forsto ordet «acid» det og da, følte liksom at jeg hadde etsende syre i blodet og at dette var så fucka.. lappen var på 125ug og har tatt opp til «400ug» lsd før men ingenting har slått intensiteten til den ene lappen der
Jeg har vært borte i flere 25x-nbome substanser for langt tilbake når det var "lovlig" sliter fortsatt med ettervirkninger 10-12 år etter, det vil ikke bli borte tror jeg
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Candiru Vis innlegg
Jeg har vært borte i flere 25x-nbome substanser for langt tilbake når det var "lovlig" sliter fortsatt med ettervirkninger 10-12 år etter, det vil ikke bli borte tror jeg
Vis hele sitatet...

Hvilke typer plager fikk du etter bruk, og hvor sterkt henger det igjen nå, i forhold til før?
Fuck Mr. Plod!
Kan det være noe slikt jeg fikk i meg på første lsd tur?

Skulle være 150ug, alt ble jævlig eventyrlig og alt jeg kunne se var en sånn ring på 10 meter rundt meg.

Stiene i skogen som var bak det jeg tydelig så var bare helt utydelig. Sikkelig bobble rundt meg.

Kunne høre stemmer fra andre i skogen også plutselig var det en dame og en hund som poppet opp inni bobla mi.

Er veldig usikker på om det var sterk lsd eller noe annet. For jeg har aldri tura så hardt på verken sopp eller lsd etter det.
Tatt luci i ettertid å da så jeg alt rundt meg veldig klart og tydlig, selv horisonten.