Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2572
Jeg tenker frem og tilbake på dette.
Jeg er norsk og amerikansk statsborger. Det vil si at jeg kan få medisinsk marijuanakort her - og bruke resepten min i Norge. Dette har jeg sjekket. Men, det er ikke lov å ta med seg på flyplass fordi det er føderalt. Så her er greia; hva er risikoen? Når jeg flyr er det direkte NY-OSL. Eneste stedet jeg kan bli tatt på et sikkerhetskontrollen.
Jeg hadde egentlig avblåst hele ideen frem til jeg husket at jeg tok med rohypnol til USA som er ulovlig her. Nå er det jo lov for meg fordi jeg har resept i Norge, men likevel. Det er jo helt sykt hva man får tatt med gjennom sikkerheten. Har hatt med skalpell til og med! Og mer enn det som er lov av flytende ting. Så - hva er sannsynligheten for at de ser det?

Eller enda bedre, hva med å ha det i kofferten? Er det luktsikkert vil de vel ikke merke det? Men da komme min personlige stressfaktor inn da, og det er jo ikke så kult det heller.

Og så har man valgene av hva. Jeg kan jo ta med meg rent, eller jeg kan ta med edibles.

Mange muligheter her. Innspill?
jeg har det alltid på meg. Eneste som kan ta deg er hund.

har du den i kofferten så legg en dildo eller noe som tar oppmerksomheta.
Sist endret av magnet; 27. oktober 2016 kl. 07:39.
Visst du har det på resept så er det på lik linje med at du tar med deg sobril på resept. Så lenge du kan vise den fram om du blir sjekket, så må de i teorien la deg gå. Noen stiller seg enda utenforstående og vil diskutere med deg, men så lenge du har med resept skal det gå greit