Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 7901
Ser en iraner skal lansere en gratis android app, neste uke. Appen kan vistnok hjøre dey en god hacker kan, mulig for alle!
Den finner og utnytter sikkerhets hull, og åpene porter.
Den ble vist på defcon.

Selv er jeg av gruppen "skeptisk" men skal nok skaffe den selv...
Tror dere det blir mye misbruk av appen?

Artikelen finner du på; http://m.itavisen.no/php/art.php?id=875177
- visualn00b
Sitat av visualn00b Vis innlegg
Ser en iraner skal lansere en gratis android app, neste uke. Appen kan vistnok hjøre dey en god hacker kan, mulig for alle!
Den finner og utnytter sikkerhets hull, og åpene porter.
Den ble vist på defcon.

Selv er jeg av gruppen "skeptisk" men skal nok skaffe den selv...
Tror dere det blir mye misbruk av appen?

Artikelen finner du på; http://m.itavisen.no/php/art.php?id=875177
- visualn00b
Vis hele sitatet...
Israelsk, ikke Iransk, bare så det er sagt.
Fungerer den, så kommer den helt klart til å bli misbrukt.
Noe som er jævlig synd, folk som lager slike enkle apps burde henges.

Mvh L******
Semiconductor
visualn00b's Avatar
Trådstarter
Uhm, om ikke henging er litt drøyt...
Jaja, Israelsk
Sitat av visualn00b Vis innlegg
Uhm, om ikke henging er litt drøyt...
Jaja, Israelsk
Vis hele sitatet...
Spanked med en ruten stålwire på balla, da? Det er ikke for drøyt. Gir hobbyen et dårlig rykte.
Semiconductor
visualn00b's Avatar
Trådstarter
Jaha.. saklige greier det her.

Tror ikke det kommer inn på android marked uansett.
Men det stopper ikke folk fra 3. Party områder...
Semiconductor
visualn00b's Avatar
Trådstarter
Oisan, det viste jeg ikke! Må prøves for testens skyld? :P

Beta key.. daså :S
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Den der så jo bare helt nydelig ut altså Endelig kan jeg få wifi passordet slik at jeg kan unlocke ruteren slik at jeg slipper å gå av klokka 2 om natta ^^ Takk for tipset.
Noen her som har fått testet det enda?
Noen som vet hvor jeg får denne BETA koden?
Sist endret av Zirto; 16. august 2011 kl. 17:37.
Herre min skapte banan, dersom denne fungerer blir internett tjokka fullt av Anonymous-wannabes som tror de er proffe fordi de kan laste ned et program.

Men, det skal sies, litt morro kan det bli av det.
Definitivt, kjenner på meg at denne blir en gjenganger i klassen min...
Sitat av BjørnHarrier Vis innlegg
Herre min skapte banan, dersom denne fungerer blir internett tjokka fullt av Anonymous-wannabes som tror de er proffe fordi de kan laste ned et program.

Men, det skal sies, litt morro kan det bli av det.
Vis hele sitatet...
Hate to break it to you, men slik har det teknisk sett vært i over et tiår.
Sitat av BjørnHarrier Vis innlegg
Herre min skapte banan, dersom denne fungerer blir internett tjokka fullt av Anonymous-wannabes som tror de er proffe fordi de kan laste ned et program.

Men, det skal sies, litt morro kan det bli av det.
Vis hele sitatet...
Hmm du har vel ikke hørt om lulsec folka og de som opererer under "anonymous"?
Uu jeg trykka på en ion cannon knapp. Jeg hacker.
Sup metasploit kombinert med en god portscanner. Er vel omtrent akkurat det samme denne gjør, scanner, leter etter xploits, og sender en payload basert ut ifra resultatene.
Poenget mitt var ikke at script kiddies ikke finnes allerede. Poenget var at nå skal det i allefall litterære til å få til noe særlig, for eksempel må du kunne bruke command line. Hvis denne fungerer, blir det enda verre, da det blir lettere å kjøre exploits.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Noen updates? Hvor får jeg beta-key?
Google, så finner du bloggen.
▼ ... over en måned senere ... ▼
1.0 ble utgitt igår..

men er ekstremt treg..
Tenkte bare jeg skulle dele denne
Laster du ned den som heter "fullversjon" får du silver versjonen, men ingen credits

En smule enig med LetMeBleedPLZ i at det går litt sakte, sliter også med å forstå hvordan alle funksjonene skal brukes
Sitat av minimono95 Vis innlegg
Tenkte bare jeg skulle dele denne
Laster du ned den som heter "fullversjon" får du silver versjonen, men ingen credits

En smule enig med LetMeBleedPLZ i at det går litt sakte, sliter også med å forstå hvordan alle funksjonene skal brukes
Vis hele sitatet...
Dette så spennende ut.. Takk for linken
Så, noen som har fått til noe som helst? Tutorials ? lol

Kjipt at man ikke kan koble til seg selv da " bare åpne nettverk " -_-
Sitat av Srbija Vis innlegg
Så, noen som har fått til noe som helst? Tutorials ? lol

Kjipt at man ikke kan koble til seg selv da " bare åpne nettverk " -_-
Vis hele sitatet...
Jeg har lett litt, men har ikke funnet noen tutorials i det hele tatt.
Jeg lurte også på hva den WiFi monitoren faktisk var til og ble selvfølgelig nødt til å disable router passordet for å prøve. Det gjorde ikke annet enn å koble seg til nettet, noe som går mye fortere ved å gjøre det via telefonens innstillinger.
Hvis jeg har misforstått, så må noen gjerne oppklare dette
Sitat av Bundy Vis innlegg
Gir hobbyen et dårlig rykte.
Vis hele sitatet...
oh please ...
▼ ... over en uke senere ... ▼
Android Netowrk Toolkit - Anti Pre-Release

Download Anti NOW - Click Here with your Android phone ( http://down1.anti.zimperium.com/Anti1.4.apk )

After a few month of super hard work, 24/7, few grey spots on my head, lots of publications and anticipations, we're proud to release Anti, to this closed list.
We worked very hard to provide you, affordable, quick, fast, pretty and very very smart (lots of tricks used to make your ethical hacking via the App much easier).
Unlike other security products that costs $3000, $5000 or even $30K/$300K, our app is very cheap in pricing, and we're even doing half price for Platinum (commercial) version for the next 2 weeks (available now in Android Market for only $250).

To see some of Anti capabilities Video ( http://www.youtube.com/watch?v=tKW-XV59-gk )
DOWNLOAD Anti!
Anti is based on credit model, You may download the Anti app in one of the following links (for stability/speed) - Enter straight from your phone by clicking on the link:
http://down1.anti.zimperium.com/Anti1.4.apk
http://down2.anti.zimperium.com/Anti1.4.apk
http://down3.anti.zimperium.com/Anti1.4.apk
http://co1.anti.zimperium.com/Anti1.4.apk
To download the app, first, enable 3rd party applications install by clicking on:
Settings->Applications->Unknown Sources.

After doing that you're invited to download AntiCredit from Android market to register your email, this will also add your account credits.
To get credits : download the app named Anti Credit from the Android Market.
Anti Credit - https://market.android.com/details?i...nti.anticredit

Anti Silver ($10 / 20 Credits) / Anti Gold ($50 / fast servers, 150 Credits, more capabilities ) is for private use, while Anti Platinum ($250 / support,1000 credits, faster servers, more capabilities) is for commercial use (/power users).

We're expecting high volumes at once, please be patient, we will try to make the release as smooth as possible.


What is AntiCredit?
AntiCredit is the app to purchase status and credits for Anti usage.
Once you buy Silver, Gold or Platinum(for corporate users and power users), your status is saved forever. You can use MITM,DOS,SPY,REPLACE IMAGES and other features like PASSWORD CRACKER, but you also get N amount of credits, these credits can be used for attacks and reports.

If you liked our app & our effort of providing you the most easy to use toolkit we could have possibly create, please show your appreciation by buying the app.
You're invited to rate our app in the Android market, this will help us show the big companies that Penetration Testing is not a bad word, and ethical hackers should be able to use their phone freely.

If there's something you didn't like, please let us know, and we will do our best to fix this.
We're doing release/update announcements mostly on twitter/facebook, You're invited to follow us on twitter on several accounts:
Itzhak "Zuk" Avraham - Founder of Zimerium 'Anti' LTD
Elia Yehuda - Partner of Zimperium 'Anti' LTD
Android Network Toolkit Twitter : AntiProject
Zimperium's Twitter | Facebook

Please remember, this is not a replacement for full, in-depth, penetration testing, if you would like to contact us regarding a full penetration testing or research (e.g : hack your companies fridge, if it has IP, App, or anything that involves complicated research, because we like challenges)

Release discount
50% off Anti Platinum for the next 2 weeks.


About Android Network Capabilities
To get a fast understanding of Anti's capabilities watch THIS VIDEO

--
All the best,
Itzhak "Zuk" Avraham
[ Twitter ][ Blog ][ LinkedIn ]
Zimperium LTD / Zimperium "Anti" LTD Founder & CTO
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hele ideen med hvordan man må betale for appen i all evighet gjør jo hele greien så utrolig mye mindre appelerende... Jeg er faktisk personen til å betale en liten sum for å få det for alltid. Men betale med credits for hvert angrep osv? Jaja. Om noen faktisk bruker dette, og det virker, gi meg en lyd!

- Serenity