Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 2063
Så filmen i går, og jeg må bare si én ting "WOW!". Dette er desidert den beste filmen i serien. Jeg trodde utbyttingen fra en skuespiller til en modell skulle ødelegge det hele, og ut fra trailere har Rosie Huntington-Whiteley virket livløs i rollen som Calry sammen med Shia LaBeouf som Sam Witwicky, men der tok jeg helt feil. Det er et godt team, og filmen er bygd opp av mye spenning - action - og god humor!

Jeg vil ikke si mer enn dette i fare for å spolere noe for dere som ikke har sett filmen enda, men de som har interessen for litt sci-fi bør komme seg til nærmeste kino å se denne filmen!

Hva synes dere andre som har sett filmen til nå?
Aftenposten sier det er "Drømmefilmen for 12-15 år gamle gutter".

Jeg tenkte å se den i dag, og er noen år siden jeg var tenåring, men tviler absolutt ikke på at den vil falle i min smak.
- Gleder meg som en 12 år gammel gutt!!
Sist endret av Yayoisking; 29. juni 2011 kl. 10:05.
Som regel lovlydig
Dr. fungitumb's Avatar
Skal se den i dag
Gleder meg veldig
skal folk se den i 3D eller 2D? sykt usikker på hva jeg skal velge!
Som regel lovlydig
Dr. fungitumb's Avatar
Jeg skal se den i 3D ettersom den ikke kommer i 2D før til lørdag
Sitat av SpAwN-Xe^ Vis innlegg
skal folk se den i 3D eller 2D? sykt usikker på hva jeg skal velge!
Vis hele sitatet...

Jeg hadde valgt 3D
Jeg hadde valgt 2D

3D er overrated
Sitat av SpAwN-Xe^ Vis innlegg
skal folk se den i 3D eller 2D? sykt usikker på hva jeg skal velge!
Vis hele sitatet...
Personlig får jeg veldig vondt av å se på 3D. Effektene er ikke så bra heller, så jeg anbefaler 2D.
waf
Ocupado...
waf's Avatar
Trådstarter
Jeg har dårlig erfaring med 3D, men med tanke på at det meste i denne filmen er animasjon er effekten bedre enn den ville vært hvis alt hadde vært filmet. Hadde 0 problem med å se den i 3D for å si det slikt.
Sikkerhet/Utvikling
CodeBarbarian's Avatar
Så lenge det er digitalisert 3D så er film-opplevelsen fantastisk. Mye bedre kvalitet på et lærret. Har selv testet 3 forskjellige 3D systemer, og standarden vi kjører her i Mosjøen er fantastisk. Utrolig god filmopplevelse og fantastisk kvalitet!

Men når sant skal sies, så må man fylle en del faktorer før man får en rikelig god 3D opplevelse. Skal også på kino og se den i 3D i dag. Kommer tilbake med detaljert rapport på http: //tackycorp.com i kveld eller i morgen tidlig.
Sykt delte meninger på 3D og 2D ser jeg. Er bare ute etter den optimale opplevelsen av filmen, første gang. Kan godt se den 2 ganger på kino (1x 3D 1x 2D)
De andre filmene ble sett i 2D, og jeg må si jeg heller for 2D igjen pga den optimale bildekvaliteten.
Sitat av SpAwN-Xe^ Vis innlegg
Sykt delte meninger på 3D og 2D ser jeg. Er bare ute etter den optimale opplevelsen av filmen, første gang. Kan godt se den 2 ganger på kino (1x 3D 1x 2D)
De andre filmene ble sett i 2D, og jeg må si jeg heller for 2D igjen pga den optimale bildekvaliteten.
Vis hele sitatet...
Jeg håper ikke du så Avatar i 2D også? Denne blir nemlig sammenlignet med Avatar i 3D-gjennomføringen.

Sjekk ut reviews
Skal se den i 3D på Nova 1 i dag (Største kinosal i byen)

fy feen jeg gleder meg.
Jeg har sett traileren i 3D, og kan trygt si at det blir noe helt annet enn 2D, dette er ikke en film som Pirates of the caribbean, hvor de bare "putter på" 3D for å tjene ekstra mye penger, men denne filmen er laget for 3D, akkurat som Avatar.
Sist endret av Docile; 29. juni 2011 kl. 14:41.
Så den først i 3D så i 2D

Sitat av f00b Vis innlegg
Jeg håper ikke du så Avatar i 2D også? Denne blir nemlig sammenlignet med Avatar i 3D-gjennomføringen.

Sjekk ut reviews
Vis hele sitatet...
Sangen på rulleteksten skulle definitivt vært Datisk & Excision - Invaders
Nettopp kommet hjem etter å ha sett Transformers 3. Dette er helt klart en film som lever opp til forventningene, og som overrasker slik som den første, om ikke bedre. Effektene var helt sinnsyke, spenningskurven var varierende og veldig bra, humoren var mye bedre denne gangen siden de bommet fælt på forgjengeren, og den nye dama som kom inn i stedet for Megan Fox leverte en utrolig bra figur.

Dette er en film jeg helt klart anbefaler. Det er rett og slett et teknologisk mesterverk og orgasme for øynene og se på. Effektene i filmen, både lyd og bilde er noe man ikke har sett maken til, og jeg kan ikke se for meg hvor mye tid og data dette må ha kostet filmskaperne. Om det ligger an til en firer, er jeg faktisk usikker på, men hvem vet?

Og ja, hu dama som erstatta Megan Fox vil jeg nesten si er like heit, hvis ikke enda heitere!
Sitat av Neutralizer Vis innlegg
Nettopp kommet hjem etter å ha sett Transformers 3. Dette er helt klart en film som lever opp til forventningene, og som overrasker slik som den første, om ikke bedre. Effektene var helt sinnsyke, spenningskurven var varierende og veldig bra, humoren var mye bedre denne gangen siden de bommet fælt på forgjengeren, og den nye dama som kom inn i stedet for Megan Fox leverte en utrolig bra figur.

Dette er en film jeg helt klart anbefaler. Det er rett og slett et teknologisk mesterverk og orgasme for øynene og se på. Effektene i filmen, både lyd og bilde er noe man ikke har sett maken til, og jeg kan ikke se for meg hvor mye tid og data dette må ha kostet filmskaperne. Om det ligger an til en firer, er jeg faktisk usikker på, men hvem vet?

Og ja, hu dama som erstatta Megan Fox vil jeg nesten si er like heit, hvis ikke enda heitere!
Vis hele sitatet...
Der tok du ordene ut av munnen min Akkurat kommet hjem fra den jeg og, kan trygt si at det er den beste Transformers-filmen i serien (så langt), og faktisk en av mine bedre kino-opplevelser. Anbefales på det aller sterkeste!!

Btw: Rosie Hungtington Whiteley var perfekt for rollen, og er også langt hottere enn Megan!
No Megan fox, No transformers.

hehe neida skal sikkert se den, syntes de andre var forholdsvis bra
Bra film synes jeg. En ting er at det har løfta seg høyt fra grøfta de kjørte seg fast i 2'ern, det andre er at det var driv i de 2 timene og 30 minuttene filmen varte Det skjedde noe omtrent hele tiden, var ikke mange stundene med total stillhet Lurer på hvor mange dager de brukte på å filme selve filmen, og på hvor mange dager de faktisk satt å animerte/ drev på med CGI? Anbefales ihvertfall til alle som har sett enern ihvertfall, [COLOR="Red"]SPOILER:[/COLOR]
verdig avslutning på hele historien

(En ting til, det var godt å se McDreamy få grisebank for en gangs skyld )
jeg gleder meg veldig etter det du sa. takk
Beste filmen jeg har sett på lenge, etter du har sett den sitter du igjen med WOW følelse. er 22
så sant så sant. Jeg og kompisen min gikk på kino enda en gang samme uke for å se filmen på nytt, siden den var så awesome. Alt stemmer, mye mer humor enn de to første, bedre humor, Rosie er mye hottere enn Megan, sinnsykt bra animasjoner, lang og rå action i Chicago i slutten av filmen som varer i minst 1 time. 9/10
Denne filmen var absolutt noe av det beste jeg har sett noen gang. En fryd. Glad jeg får se den igjen på onsdag. (fordel med å jobbe på lokal kino).
kult! jeg gleder meg sånn til å se den.
Noen som vet om det er en trilogi, eller om det kommer en firer?
det kommer sikkert en firer siden det har gått så bra:P
det var rett og slett 2 og en halv time med action-orgasme. Det ble etter min smak for mye og jeg kan trygt si at jeg ville likt filmen mye bedre om den var kortet ned med en halv time. Jeg vil si jeg synes det er den beste filmen i serien, og i hvertfall mye bedre enn toeren. Men ikke en film som satt veldig i smak.

Jeg sier meg mye enig med aftenposten her; en perfekt film for 12-15 år gammle gutter. De fleste i min generasjon (litt opp i 20-årene) som jeg har snakket med er enig med meg i de tingene jeg sa over og syntes ikke det var all verdens. Men er absolutt verd pengene det koster å gå på kino om man bare vil se masse action.
kult:P passer perfekt til meg da:P
Synes den var genial Beste 3D film jeg har sett.

Slenger med en liten morsom sak om Transformers 3 på slutten

http://artige.no/bilde/7678
Sitat av Ozzfan Vis innlegg
Synes den var genial Beste 3D film jeg har sett.

Slenger med en liten morsom sak om Transformers 3 på slutten

http://artige.no/bilde/7678
Vis hele sitatet...


hva er det?
Sitat av gfxchat Vis innlegg
hva er det?
Vis hele sitatet...
legg merke til at det er akkurat den samme scenen i begge filmene. De har bare lagt til en stor robot som ødelegger bilen på transformers 3 ^^