Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1179
Jeg sluttet å snuse i begynnelsen av Desember i fjor. Jeg har hatt litt småsug etter snus hele veien, men de siste par dagene har det virkelig toppet seg. For ikke mindre enn et par timer siden var jeg på vei til å legge snusen i leppa. Heldigvis klarte jeg å stå imot, og fikk kastet den i søpla.

Noen her som vet når det intense "leppesuget" endelig gir seg??
Når du slutter å tenke på det. Er ikke nikotinen som holder deg, men vanen.
stapp en tyggis under kjeften lol, ( leppa mente jeg vel ) , funker like bra
Sist endret av SRB; 25. april 2011 kl. 21:01.
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Når du slutter å tenke på det. Er ikke nikotinen som holder deg, men vanen.
Vis hele sitatet...
..Og denne uttalelsen kan du selvfølgelig bevise ved å henvise til studier ol. gjort om emnet?
Det er ikke så lett å slutte å tenke på det....
75% av vennene mine snuser.
Dessuten fungerer ikke tyggis for meg nå mer, fordi jeg ikke lenger har suget hele tiden, men har små perioder (et par timer) hvor suget plutselig blir helt jævlig. Og jeg kan ikke gå rundt med tyggis 24/7
Sitat av Rejolo Vis innlegg
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Når du slutter å tenke på det. Er ikke nikotinen som holder deg, men vanen.
Vis hele sitatet...
..Og denne uttalelsen kan du selvfølgelig bevise ved å henvise til studier ol. gjort om emnet?
Vis hele sitatet...
På måten du spør på så virker det nesten som at du ikke tror på han. Om trådstarter har vært uten snus i 5 måneder så er det selvfølgelig ikke nikotinen, du kan google nikotiavhengighet selv.
Slutta å røyke for 1,5 år siden. Jeg har fortsatt røykesug. Eller, jeg tror jeg har røykesug. Er ikke sikker på om det er det eller om jeg er sulten. Klarer liksom ikke skille lenger.. Men det går heldigvis fort over
Nå er jo snus litt annerledes vil jeg tro, men er fortsatt tobakk da..
Sitat av Rejolo Vis innlegg
..Og denne uttalelsen kan du selvfølgelig bevise ved å henvise til studier ol. gjort om emnet?
Vis hele sitatet...
Nei, men av min og andres erfaring.
Når jeg prøvde å slutte å snuse, så gikk det ganske fort til helvette, største problemet var ikke nikotinavhengiheten, men at absolutt alle mine venner snuser, så hver gang jeg var sammen med dem på skolen, etter skolen, på fester, så var det sykt vanskelig å si nei, pluss så spurte de meg for å erte om jeg ville ha en snus osv. Klarte meg i en liten stund til jeg var på fest og drakk en del, da ga jeg faen og tok meg snus.