Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2445
Nå har et av de kraftigste jordskjelvene rammet Japan og samtidig som dette skjer så tenker mange på dette 2012-fenomenet. Det er mange teorier.
Det meldes også om at man frykter et utbrudd på Yellowstone og en rekke konspirasjonsnettsteder har greid å bevise at de siste månendene så har http://www.usgs.gov begynt å sensurere økt jordskjelvaktivitet ved Yellowstone.

De følger nettsiden som hauker og tar screenshot av meldinger om jordskjelv, som senere blir fjernet. De tar screenshot av dette og det som er påfallende er at det er kun jordskjelvaktiviteten rundt Yellowstone som blir fjernet.

http://www.youtube.com/watch?v=aFi-4Ma5DYk

Jeg ble overasket når jeg fant følgende inlegg på Verdens største konspirasjonforum (har rundt 1 million besøkende hele tiden)

Inlegget ble postet 23 Februar 2011 men så det ikke før nå

Jeg siterer
The date the Earth changes begin - March 11-13th
Type of changes - Massive earthquakes, flooding on coastal areas, and volcanoes. All of which occur over a 2 week period I saw the United States ripping apart, Yellowstone erupting, not a massive eruption like on the movie 2012, more like a large crack in the earth at Yellowstone that spews tons of ash. Coastal areas are gone, under water. Most of the Mediterranean countries under water.
At least 4 months of cold and darkness.
19 months of trial and tribulation
Casualties - 70% of Earths population have chosen to leave.
Vis hele sitatet...
Jeg tok dette først som BS at her var det noen som prøvde å si de hadde spådd noe men ikke før etter det hadde skjedd men da så jeg datoen startinlegget var postet og da sperret jeg øynene opp siden det ble gitt et konkret dato

Link

Her noe annet som visstnok ble publisert av noen russiske forskere:
A new report released today in the Kremlin prepared for Prime Minister Putin by the Institute of Physics of the Earth, in Moscow, is warning that the America’s are in danger of suffering a mega-quake of catastrophic proportions during the next fortnight (14 days) with a specific emphasis being placed on the United States, Mexico, Central America and South American west coast regions along with the New Madrid Fault Zone region.

This report further warns that catastrophic earthquakes in Asia and the sub-continent are, also, “more than likely to occur” with the 7.3 magnitude quake in Japan today being “one of at least 4 of this intensity” to occur during this same time period.

Raising the concerns of a mega-quake occurring, this report says, are the increasing subtle electromagnetic signals that are being detected in the Earth’s upper atmosphere over many regions of the World, with the most intense being over the US Western coastal and Midwest regions.

http://www.realnewsreporter.com/?p=843
Vis hele sitatet...

Noen som har noen formeninger om dette? Jeg synes det virker ganske skremmende
Propaganda hele veien heimat a mor.
Det blir jo kastet ut så mange "teorier" og fornemmelser at noen av de kommer burde treffe i en viss grad.
Verdensundergang ja, det ordet er brukt så mye att det har mistet dets betydning...
Sist endret av Vegard004; 15. mars 2011 kl. 21:21.
Hvor vanskelig vil det være å redigere tidspunktet for når et innlegg ble postet? Tenk....
Det vil nok være ganske så vanskelig å endre tidspunktet og hvorfor skulle noen orke å poste 15 ganger for å lure noen mennesker?

En rask googling senere fant jeg en artikkel om Yellowstone, hvordan aktivitet er REKORDHØY.
Denne artikkelen er fra 1 mars.
Dette er før jordskjelvet.

http://news.carrentals.co.uk/yellows...-34241078.html

"The volcano located near Yellowstone National Park in northwestern Wyoming, USA, is showing signs of record activity and could make two-thirds of the country uninhabitable if it erupts."

Dette 2012-greiene blir bare mer og mer scary! Syke saker haha.
Sist endret av lurtmegtredveår; 15. mars 2011 kl. 21:47.
Hvis det skjer, så dør mange av oss. Sånn, ingenting mer å få gjort med det
Dette dommedag 2012 tullet er bare piss fra a til å. Det er dessuten ikke alle mennesker som tenker at vi lever i år 2012, da må jo dommedagen deres være feks spådd å hende i si år 1993 eller no slikt (hvis de selv mener de lever i det årstallet nå).
Gleder meg til å tisse på de som trodde feil
Sitat av Trippa Vis innlegg
Dette dommedag 2012 tullet er bare piss fra a til å. Det er dessuten ikke alle mennesker som tenker at vi lever i år 2012, da må jo dommedagen deres være feks spådd å hende i si år 1993 eller no slikt (hvis de selv mener de lever i det årstallet nå).
Vis hele sitatet...
2012 er ikke piss, men dommedagen er ikke korrekt...
Men ganske tøft at 2012 er så kjent, og den 20.des.2012 blir den dagen alle er våken å venter på det miraklet
Sitat av lurtmegtredveår Vis innlegg
En rask googling senere fant jeg en artikkel om Yellowstone, hvordan aktivitet er REKORDHØY.
Denne artikkelen er fra 1 mars.
Dette er før jordskjelvet.

http://news.carrentals.co.uk/yellows...-34241078.html

"The volcano located near Yellowstone National Park in northwestern Wyoming, USA, is showing signs of record activity and could make two-thirds of the country uninhabitable if it erupts."
Vis hele sitatet...
Det er helt fantastisk. Du burde få en eller annen pris for dårligste utviste kildekritikk. Du linket faktisk til en side som heter carrentals.co.uk "the car hire comparison search engine" for å underbygge en påstand om at det er rekordhøy aktivitet i Yellowstone. Gratulerer

http://www.allmystery.de/dateien/mt56524,1252876962,smells_like_bullshit.jpg
Sitat av f00b Vis innlegg
Link



Noen som har noen formeninger om dette? Jeg synes det virker ganske skremmende
Vis hele sitatet...

Godlike Productions tror jeg ikke er noen troverdig kilde, kanskje en slags engelskspråklig Nyhetsspeilet eller noe, mener å huske å ha lest en haug med vås om HAARP og Chemtrails der en gang.

Fins det noen andre og mer troverdige kilder som kan bevise at USA har holdt tilbake informasjon om Yellowstone?

Den Youtubevideoen fikk meg ikke akkurat til å slutte jobben, men hvis det faktisk finnes noen beviser på at de har sensurert målingene, er jo det noe å tenke over.
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Troll er et fenomen som forekommer på forskjellige debattfora på Internett, særlig på nyhetsgruppene (USENET), hvor en person skriver innlegg egnet til å provosere folk og fremkalle en hissig diskusjon. Et troll mener ikke nødvendigvis hva han skriver; hans primære formål med innleggene er ikke å argumentere for en påstand, men å få folk til å hisse seg opp og «bite på kroken».


jeg trur ikke på det,
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Ta deg tid til å lese det som står på bunnen av nettiden du har linket til, trådstarter. Da med særskilt fokus på første setningen etter "DISCLAIMER:".

Men det er vel NWO som har vært inne og endra på?
Y u no like my sources?

U mad?

Nei men seriøst. Carrentals.co.uk er veldig bra kilder altså, the name says it all.












Please get the irony.
Sist endret av lurtmegtredveår; 15. mars 2011 kl. 23:00.
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Sitat av Trippa Vis innlegg
Dette dommedag 2012 tullet er bare piss fra a til å. Det er dessuten ikke alle mennesker som tenker at vi lever i år 2012, da må jo dommedagen deres være feks spådd å hende i si år 1993 eller no slikt (hvis de selv mener de lever i det årstallet nå).
Vis hele sitatet...
Uansett hvilket år man mener selv at det er, så er hendelsen spådd på samme tidspunkt, uavhengig av egen kalender.
Den er spådd ja. Værmeldinger er også en form for spådom som slår feil stadig vekk! Jeg kan sitte her å spå masse rart om deg. Hadde jeg hatt tid, ork og evnen til å overbevise deg skulle jeg nok klart å få deg til å tro litt av hvert.
Sist endret av Trippa; 16. mars 2011 kl. 00:08.
Ifølge menneskeheten har vi utdødd flere titalls ganger uansett, så skader vel ikke å utrydde den enda en gang?
ingenting varer evig, og jo mer kompleks en organisme er, jo raskere dør den ut. Selv om det ikke skjer i 2012, trenger vi muligens ikke vente så veldig mange tusen år.
Sist endret av Hardtliv2013bwoi; 16. mars 2011 kl. 08:41.