Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1657
Hei folkens, jeg har vært i USA og kjøpt meg 2 mobil telefoner, begge har vært låst til Verizon Wireless ( amerikansk selskap ) Den ene er en Blackberry Curve 8530 som ikke har synlig simkort, av denne grunnlag fikk jeg vite at det ikke var mulig å få denne låst opp og brukt i utlandet. Er dette riktig? Med hensyn til at de der borte ikke hadde peiling på at Norge var et land så spør jeg dere som har kloke hoder =)

Også har jeg kjøpt meg en Blackberry Storm 9530 som har muligheter til sim kort bytte, jeg har skaffet koder for opplåsning men klarer ikke å få den låst opp fordi jeg mangler kompetanse og viten om hva som skal gjøres. lurer rett og slett på om det er mulig å få noen til å gjøre dette for meg, butikker osv.

Takk på forhånd =)
Jeg vet ikke, men du kan sjekke ut http://www.unlock.no/
Takk f00b, men har allerede brukt nok $$ på å kjøpe tlf :P fins det andre alternativ?
Sitat av Biffen Vis innlegg
lurer rett og slett på om det er mulig å få noen til å gjøre dette for meg, butikker osv.
Vis hele sitatet...
Sitat av Biffen Vis innlegg
Takk f00b, men har allerede brukt nok $$ på å kjøpe tlf :P fins det andre alternativ?
Vis hele sitatet...
Folk jobber sjelden gratis for fremmede.
Sist endret av Scampi; 5. januar 2011 kl. 05:41.
Verizon kjører ikke på GSM-nett (som er det eneste aktive mobil nettet vi har i norge). Derfor vil du ikke kunne få dekning på telefonen, uansett om du får "unlocket" den eller ei.
Sitat av Scampi Vis innlegg
Folk jobber sjelden gratis for fremmede.
Vis hele sitatet...
Vell jeg har mange venner som gjør ting for meg gratis om jeg gjør ting for dem gratis, takk for leksjonen. men har du ikke noe annet en det å si så kan du like godt la vær å svare. =)

Sitat av elz Vis innlegg
Verizon kjører ikke på GSM-nett (som er det eneste aktive mobil nettet vi har i norge). Derfor vil du ikke kunne få dekning på telefonen, uansett om du får "unlocket" den eller ei.
Vis hele sitatet...
Blackberry Storm 9530 er med GSM-nett, takk for heads up.
Sitat av Biffen Vis innlegg
Vell jeg har mange venner som gjør ting for meg gratis om jeg gjør ting for dem gratis, takk for leksjonen. men har du ikke noe annet en det å si så kan du like godt la vær å svare. =)
Vis hele sitatet...
Virket ikke som du visste du var rimelig selvmotsigende med de to postene, så tenkte du satte pris på en liten heads up.

Also: hva vennene dine har med dette å gjøre, ser jeg ikke helt. Dersom du tror de kan gjøre dette gratis for deg, ser jeg ikke poenget med å spørre de via forumet.
Sitat av Scampi Vis innlegg
Virket ikke som du visste du var rimelig selvmotsigende med de to postene, så tenkte du satte pris på en liten heads up.

Also: hva vennene dine har med dette å gjøre, ser jeg ikke helt. Dersom du tror de kan gjøre dette gratis for deg, ser jeg ikke poenget med å spørre de via forumet.
Vis hele sitatet...
Kjeder deg veldig? En test for å se hvor mye du kjeder deg og skal krangle over nettet =) Funka fett, men enda en gang takk for dine innspill