Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 918
Hei alle freak folks der ute!

Jeg har problemer med min HTC Hero, har prøvd alt, men telefonen fryser under oppstart av telefonen.

jeg har forsikring på den + at jeg har en del bunker, riper og litt sånt på telefonen, så tror dere at jeg kan knuse skjermen, så levere den inn å få ny?
Sitat av ProFreak Vis innlegg
Hei alle freak folks der ute!

Jeg har problemer med min HTC Hero, har prøvd alt, men telefonen fryser under oppstart av telefonen.

jeg har forsikring på den + at jeg har en del bunker, riper og litt sånt på telefonen, så tror dere at jeg kan knuse skjermen, så levere den inn å få ny?
Vis hele sitatet...
Du har jo 2 års garanti (5 års reklamasjonsrett) men du tenker å få helt ny enhet?
Du får lese forsikringsvilkårene da. Det er jo ganske vanskelig for oss å vite når du ikke sier hvilken forsikringsavtale du har.
Trådstarter
Sitat av newsflash Vis innlegg
Du får lese forsikringsvilkårene da. Det er jo ganske vanskelig for oss å vite når du ikke sier hvilken forsikringsavtale du har.
Vis hele sitatet...
jeg har sånn forsikring, at hvis jeg knuser telefonen, får jeg ny, hvis det ikke lar seg ordne eller noe sånt
Hvis du har en sån forsikring så har du jo allerede svaret du leter etter.....

Jøss.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Du har prøvd å hard resette den?

Mener å huske det er å holde inne menu, ringe og legge på knappen mens du slår den på.
Trådstarter
Sitat av Fleff Vis innlegg
Du har prøvd å hard resette den?

Mener å huske det er å holde inne menu, ringe og legge på knappen mens du slår den på.
Vis hele sitatet...
kommer jo ikke inn på telefonen, så jeg kan ikke gjøre det!
Mens du slår den på... Har du i det hele tatt prøvd?
Trådstarter
Sitat av razer Vis innlegg
Mens du slår den på... Har du i det hele tatt prøvd?
Vis hele sitatet...
Ja, jeg har holdt inne Meny + back knappen, å trykker fort på power knappen, å resettet telefonen via den menyen.....men telefonen fryset fortsatt..
står bare HERO i kvitt