Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 2124
Snublet over denne siden i en film og ble helt besatt. Dette var jo noe jeg hadde lett etter i minst fem år. Siden har alt du trenger og du kan sette den opp akkurat slik du selv vil. Her snakker vi om alt fra rss-leser til epostklient og whatnot. Du har alt.

Jeg ble hvertfall forelsket ved første øyenblikk og jeg må ærlig innrømme at denne kjærligheten føles så ekte at den er til å ta på.

Siden heter http://www.netvibes.com/ og er tett integrert med en rekke tjenester på nettet. Can you say gmail?
Sist endret av Deezire; 8. februar 2007 kl. 23:01. Grunn: Oi, ble skrevet litt fort i lykkerus
Takk takk takk! Genial side!
Den er nå min startside.
Genialt, ganske enkelt genialt!

Skal anbefales videre til alle på jobben i morgen!
Hvorfor har jeg aldri hørt om denne?:O TAKK!
Ja, se der, ja! Det var startsiden sin, det! Må tipses videre.
Netvibes er awwwwwwwwwwwwwwwwwwwright ja. Fant de nyligpå en eller annen måte... slashdot kanskje? eller var det fark?
Uansett er det et greit utgangspunkt, men om man har FOR mye tid er det kanskje bedre å holde seg borte
Døts fet side... Menne.. er det safe å peise inn passord til mail og sånt?
Utrolig genialt dette. Men som Scha sier, er det safe?
Genial side! Men fant ikke byen min med værmeldinga så lå der.. Noen som vet hvor den henter værrapporter fra?
http://blog.outer-court.com/archive/2007-02-07-n86.html

"personalized homepage service Netvibes exposed a vulnerability that allowed one module developer to gain some access to Google accounts (through the carelessness of some Google users, if I understand it right) as well as private Netvibes developer information. “[T]his vulnerability is now fixed,” the official Netvibes blog announced this week"
Tastaturkriger
Deezire's Avatar
Trådstarter
Sitat av DrMatrix
Genial side! Men fant ikke byen min med værmeldinga så lå der.. Noen som vet hvor den henter værrapporter fra?
Vis hele sitatet...
Prøv en annen addon for vær. Finnes en drøss moduler som henter data fra forskjellige sider. Finner du en som bruker weather.com skal det godt gjøres å ikke være med på listen.
Tusen takk for linken, den der skal jeg pokker meg bruke. Genialt!
Konge bra side...
Virker som en ålreit side, skal prøvde den ut når jeg får tid.
Takk for tipset.
Det der var det beste jeg har sett på nettet på evigheter.
Fantastisk startside Takk for tips!
Deilig sak dette..
Men jeg stoler fortsatt litt mer på ig.
Sitat av tomiz
Deilig sak dette..
Men jeg stoler fortsatt litt mer på ig.
Vis hele sitatet...
Hva er ig.?
Sitat av Svends
Hva er ig.?
Vis hele sitatet...
http://www.google.com/ig
Har delt opp google kalenderen min i flere kalendere, en for avtaler, en for bursdager, en for timeplan++. Noen som vet hvordan jeg kan få vist alle i en kalender på netvibes? Problemet er at google lager en ical fil for hver kalender og ikke en sammlet. Brukte en tjeneste tidligere som slo sammen ical filer, men han så dreiv siden har lagt den ned.
Noen som får rss-feed'en fra nff til å funke på sida?
Sitat av Tiger__Style
Noen som får rss-feed'en fra nff til å funke på sida?
Vis hele sitatet...
Jepp. Add feed og lim inn urlen i øverste feltet.
ok, prøvde bare rss2 og xml, men rss1 funka, da...
Hmm, god idé med RSS! Men jeg bruker Google sin løsning. Stoler mer på den. (selv om jeg kanskje ikke burde? Oh noooo, Google is taking over the ENTIRE world!!!!1111one1en)
Takk for linken, har vært på utkikk etter noe lignende en stund nå.
Kanon bra side!! Nå forsvinner startsiden.no
Stilig side. Men er ikke sikker på om jeg tør å putte in MSN passord og andre passord.

Den blir ikke startside enda, har nFF jeg
Tastaturkriger
Deezire's Avatar
Trådstarter
Personlig så stoler jeg helt greit på alle modulene lagd av netvibes.com, men de som kommer i Mini API er jeg mer skeptisk til.
Fantastisk! Jeg fannt denne siden får et års tid tilbake.. for noen dager siden fannt jeg ut at jeg ville bruke den.. men jeg klarte ikke å huske hva adressen var. Tusen Takk