Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  36 2273
Lagde meg en makka smell men greide å bruke et brukt sigg filter så smellen ble gyllenbrun... noen som vet om dette er direkte farlig å i seg?

Ingen?
Sist endret av HeiG2006; 14. desember 2023 kl. 06:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ett brukt filter? Trenger du virkelig spørre om det er farlig? Såklart det er det. Tjære å det som værre er og ikke minst, noen har hatt filteret i munnen!

Det er en smell som går til spille. Risikoen overgår gevinsten by far
Sist endret av Alge; 14. desember 2023 kl. 06:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg har selv hatt siggen i munnen så er ikke det som er problemet, har gjort d før trodde liksom alt dritter ble igjen i filterer men har aldrig fått så sterk farge, har refiltrering noe effekt om man gjør det mye? Prøvde 1 gang men da ble det bare enda mer konsentrert
Sitat av HeiG2006 Vis innlegg
Jeg har selv hatt siggen i munnen så er ikke det som er problemet, har gjort d før trodde liksom alt dritter ble igjen i filterer men har aldrig fått så sterk farge, har refiltrering noe effekt om man gjør det mye? Prøvde 1 gang men da ble det bare enda mer konsentrert
Vis hele sitatet...
Svaret er nei. Det er ikke trygt. Det finnes ingenting trygt med å injisere gate amfetamin, enda mindre filtrert gjennom et sigg filter. Skrap sammen noe litt mere vettug før du setter din neste smell
Nei det er ikke trygt. Men det virker som om du ikke vil høre på akkurat det. Er ikke amf jævlig billig? Lag en ny smell ffs.

Darwin gi meg styrke.
Er bare at det var nest siste jeg hadde igjen, om jeg koker driten da? Safe da?
Les svaret over en gang til

Du kan ikke koke bort tjære. Det er jo ikke siste en gang. Ha litt viljestyrke her for din egen del.
Sist endret av Astro Man; 14. desember 2023 kl. 12:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Les svaret over en gang til

Du kan ikke koke bort tjære. Det er jo ikke siste en gang. Ha litt viljestyrke her for din egen del.
Vis hele sitatet...
Haha jet mente siste jeg hadde igjen ikke at jeg skal slutte, ingen som skrev noe om å koke kjære her vel?
Du snakker om å koke et brukt filter med tjære i?

Skjønte at du ikke skal slutte når du er så ute at du vurderer det der. Google darwinisme. Du er i ferd med å luke deg selv ut av gen bassenget.
Bro.. Det er ikke verdt det. Du kan i verste fall ende opp med Sepsis med resulterende organsvikt. Dropp ideen. Kast det i søpla. Makka er faen ikke så dyrt at du ikke har råd til å pælme det du har "filtrert" igjennom det skitne siggfilteret!

Og nei, ingenting du kan gjøre kan redde det. ABSOLUTT INGENTING! Igjen, pælm det til helvete!
Sist endret av Cityreefah; 14. desember 2023 kl. 13:21.
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Du snakker om å koke et brukt filter med tjære i?

Skjønte at du ikke skal slutte når du er så ute at du vurderer det der. Google darwinisme. Du er i ferd med å luke deg selv ut av gen bassenget.
Vis hele sitatet...
Mener å koke opp løsningen da ikke filteret, får være grenser hahaha trodde du virkelig jeg skulle koke et siggfilter

Sitat av Cityreefah Vis innlegg
Bro.. Det er ikke verdt det. Du kan i verste fall ende opp med Sepsis med resulterende organsvikt. Dropp ideen. Kast det i søpla. Makka er faen ikke så dyrt at du ikke har råd til å pælme det du har "filtrert" igjennom det skitne siggfilteret!

Og nei, ingenting du kan gjøre kan redde det. ABSOLUTT INGENTING! Igjen, pælm det til helvete!
Vis hele sitatet...
Will do boss. måtte bare se om det var noe håp igjen for å redde skuddet
Sist endret av HeiG2006; 14. desember 2023 kl. 13:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av HeiG2006 Vis innlegg
Mener å koke opp løsningen da ikke filteret, får være grenser hahaha trodde du virkelig jeg skulle koke et siggfilter
Vis hele sitatet...
Hva er det du ler av? Jeg vet ikke helt hva du vil oppnå med å koke vannet i etterkant av filtrering?
Tror du virkelig at litt varmt vann vil uskadeliggjøre tjæren eller noen av de andre hundre(tusen?) stoffene som kommer fra tobakken? I beste fall så dreper du litt av bakteriene som kommer fra kjeften din. Det er ofte disse som gir endokarditt, Google that shit.

Koking vil i værste fall øke vannløseligheten av ting som enda flyter rundt i væsken din og potensielt gjøre flere av de usynlige partiklene små nok til at det passerer gjennom kanylen.

Hvis du absolutt skal være søppeljunkie av siste sort så bør du i det minste dra til butikken å kjøpe nytt bomull slik at du får filtrert denne giften skikkelig. Gjenta filtreringen flere ganger. Det er nok begrenset hvor mye det vil hjelpe, men det vil i det minste ikke gjøre det verre.

Har du hørt om frossan? Alle får det etter hvert som de pusher grensene sine, det høres ut som det er din tur til å oppleve det hvis du bestemmer deg for å trøkke denne.

Jeg stemmer for å klemme den i ræva. Da slipper du å gamle med livet for en justering som koster mindre enn panten på 10 tomflasker… amfetamin er det billigste stoffet på markedet…
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva er det du ler av? Jeg vet ikke helt hva du vil oppnå med å koke vannet i etterkant av filtrering?
Tror du virkelig at litt varmt vann vil uskadeliggjøre tjæren eller noen av de andre hundre(tusen?) stoffene som kommer fra tobakken? I beste fall så dreper du litt av bakteriene som kommer fra kjeften din. Det er ofte disse som gir endokarditt, Google that shit.

Koking vil i værste fall øke vannløseligheten av ting som enda flyter rundt i væsken din og potensielt gjøre flere av de usynlige partiklene små nok til at det passerer gjennom kanylen.

Hvis du absolutt skal være søppeljunkie av siste sort så bør du i det minste dra til butikken å kjøpe nytt bomull slik at du får filtrert denne giften skikkelig. Gjenta filtreringen flere ganger. Det er nok begrenset hvor mye det vil hjelpe, men det vil i det minste ikke gjøre det verre.

Har du hørt om frossan? Alle får det etter hvert som de pusher grensene sine, det høres ut som det er din tur til å oppleve det hvis du bestemmer deg for å trøkke denne.

Jeg stemmer for å klemme den i ræva. Da slipper du å gamle med livet for en justering som koster mindre enn panten på 10 tomflasker… amfetamin er det billigste stoffet på markedet…
Vis hele sitatet...
Jeg ler av at han trodde jeg skulle koke et bomullsfilter. Sier vel seg selv at jeg lurte på om å koke væsken gikk an
Sitat av HeiG2006 Vis innlegg
Jeg ler av at han trodde jeg skulle koke et bomullsfilter. Sier vel seg selv at jeg lurte på om å koke væsken gikk an
Vis hele sitatet...
Du misforstod svaret til vedkommende. Han mente nok at bruker du et brukt filter med tjære i så hjelper det ikke å koke bort tjæra som eventuelt blir dratt med igjennom filtere når du skal "filtrere"
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Du misforstod svaret til vedkommende. Han mente nok at bruker du et brukt filter med tjære i så hjelper det ikke å koke bort tjæra som eventuelt blir dratt med igjennom filtere når du skal "filtrere"
Vis hele sitatet...
Det brukte sigg filteret var et uhell av meg, jeg har rene så det holder det var bare en slurvefeil
Sitat av HeiG2006 Vis innlegg
Det brukte sigg filteret var et uhell av meg, jeg har rene så det holder det var bare en slurvefeil
Vis hele sitatet...
Håper virkelig det, når jeg leser sånne spm for jeg litt lyst til å oppmuntre til å gjøre det men da er jeg kanskje litt slem og lite forståelse for hvordan det er å være på kjøret.
Jeg er forøvrig fan av utrykket "survival of the fittest" noe som er kjipt for meg men jeg er villig til å dø for en god sak.
Sist endret av NokErNok; 14. desember 2023 kl. 15:31.
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Håper virkelig det, når jeg leser sånne spm for jeg litt lyst til å oppmuntre til å gjøre det men da er jeg kanskje litt slem og lite forståelse for hvordan det er å være på kjøret.
Jeg er forøvrig fan av utrykket "survival of the fittest" noe som er kjipt for meg men jeg er villig til å dø for en god sak.
Vis hele sitatet...
Jeg er ikke på kjøret har bare kost meg med noen gram speed, tar det kanskje en gang i mnd
Vet ikke hvordan du definerer "på kjøret", men om man bruker et brunt, brukt siggfilter og ikke innser det før etter man har filtrert med det...

Og attpåtil spør du om det er OK å bruk det?
Sist endret av Asket; 14. desember 2023 kl. 17:37.
Sitat av HeiG2006 Vis innlegg
Jeg er ikke på kjøret har bare kost meg med noen gram speed, tar det kanskje en gang i mnd
Vis hele sitatet...
Om det kun er en "en gang i blant" greie, så skjønner jeg ikke hvorfor du ikke bare kaster det, og prøver på nytt nestegang?

Sikker på at det ikke er "et par ganger i uka bare" istedenfor?
Sitat av Asket Vis innlegg
Vet ikke hvordan du definerer "på kjøret", men om man bruker et brunt, brukt siggfilter og ikke innser det før etter man har filtrert med det...

Og attpåtil spør du om det er OK å bruk det?
Vis hele sitatet...
Selv om jeg er enig i det du sier, veldig enig. Så er det jo litt derfor vi har Freak, blant annet for at folk skal få svar på dumme spørsmål. Tenk om fyren ikke hadde hatt tilgang og tenkt, shit au jeg prøver. Fullstendig bortkastede ressurser fra sykehuset sin side. Nå har han ihvertfall latt være å ta opp en sengeplass der. Gravlegging er heller ikke billig, og ikke alle har familie til å ta regninga
Sitat av Cityreefah Vis innlegg
Selv om jeg er enig i det du sier, veldig enig. Så er det jo litt derfor vi har Freak, blant annet for at folk skal få svar på dumme spørsmål. Tenk om fyren ikke hadde hatt tilgang og tenkt, shit au jeg prøver. Fullstendig bortkastede ressurser fra sykehuset sin side. Nå har han ihvertfall latt være å ta opp en sengeplass der. Gravlegging er heller ikke billig, og ikke alle har familie til å ta regninga
Vis hele sitatet...
Han lever etter prinsippet skyt først, spør etter på. Bokstavlig talt. Han brukte jo filteret å spurte etterpå.
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Han lever etter prinsippet skyt først, spør etter på. Bokstavlig talt. Han brukte jo filteret å spurte etterpå.
Vis hele sitatet...
Var i min egen verden og innså ikke at jeg hadde brukt en sneip istedetfor en ny sigg før etter skuddet var mekka, derfor spurte jeg her. men jeg tok aldri skuddet før jeg visste at d var trygt så akkurat den dosen ble kasta👍

Sitat av Asket Vis innlegg
Vet ikke hvordan du definerer "på kjøret", men om man bruker et brunt, brukt siggfilter og ikke innser det før etter man har filtrert med det...

Og attpåtil spør du om det er OK å bruk det?
Vis hele sitatet...
Jeg skjønte jo såklart at det ikke var helt bra å ha i seg hva enn det finnes i det filteret men var ikke klar over HVOR hvor mye risiko d innebar. Har brukt en brukt siggfilter før 1 gang men da ble ikke mixen brun (alt gikk bra btw) men tørr aldri det mer hahah
Sist endret av HeiG2006; 14. desember 2023 kl. 18:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av HeiG2006 Vis innlegg
Var i min egen verden og innså ikke at jeg hadde brukt en sneip istedetfor en ny sigg før etter skuddet var mekka, derfor spurte jeg her. men jeg tok aldri skuddet før jeg visste at d var trygt så akkurat den dosen ble kasta👍
Vis hele sitatet...
Da misforstod jeg, trodde du tok det først.
Sitat av Neipådeg Vis innlegg
Om det kun er en "en gang i blant" greie, så skjønner jeg ikke hvorfor du ikke bare kaster det, og prøver på nytt nestegang?

Sikker på at det ikke er "et par ganger i uka bare" istedenfor?
Vis hele sitatet...
Ja, jeg er sikker på at d bare er en gang i blant. Ville ikke kaste fordi jeg hadde 2 smeller igjen Og ville da undersøke litt hva mulighetene var for å redde den jeg brukte brunt cigfiltr på
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sprøytebruk vil jeg tørre å påstå gjør at du kvalifiserer til å være «på kjøret».

Det er litt som å kjøre på sommerdekk i vintermånedene. Det kan gå veldig fint, men plutselig så iser det til…

Lykke til videre og bra jobba med å kaste den skitne smellen i dass. Hadde du klemt den i deg så ville du hatt årets ristetur.. noen er nødt å oppleve det før de forstår alvoret, jeg er glad på dine vegne at du slapp det.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sprøytebruk vil jeg tørre å påstå gjør at du kvalifiserer til å være «på kjøret».

Det er litt som å kjøre på sommerdekk i vintermånedene. Det kan gå veldig fint, men plutselig så iser det til…

Lykke til videre og bra jobba med å kaste den skitne smellen i dass. Hadde du klemt den i deg så ville du hatt årets ristetur.. noen er nødt å oppleve det før de forstår alvoret, jeg er glad på dine vegne at du slapp det.
Vis hele sitatet...
Ristetur? Hva er det?

Jeg pleide å tenke som deg. Men jeg har ikke økt rusbruken min etter jeg begynte å prøve diverse ting iv, bare fått en bedre opplevelse når jeg først skal bruke!
(Ikke at jeg er noe ekspert da, satt første skudd på meg selv for sånn 1,5 mnd siden og etter det har jeg skyti en håndfull ganger men ikke rust meg noe mer en jeg vanligbis hadde gjort)

Men en ting skal være sagt selvom jeg kanskje ikke ruser meg noe mere av å ha prøvd iv, kommer jeg aldri til å sniffe speed igjen for å si det sånn
Sist endret av HeiG2006; 14. desember 2023 kl. 22:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Avhengig Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Magefølelsen din sier det meste..
Det henger egentlig ikke helt på greip. Du tok ditt første sprøytestikk for rundt 40-50 dager siden, og så spør du nå om det er OK med skittent, brukt siggfilter som filtrering?

Du sier også at du faktisk har gjort dette en gang tidligere? Men da satte du skuddet?

Pass på. Den sprøyta kan fort bli din bestevenn.
Sitat av Asket Vis innlegg
Det henger egentlig ikke helt på greip. Du tok ditt første sprøytestikk for rundt 40-50 dager siden, og så spør du nå om det er OK med skittent, brukt siggfilter som filtrering?

Du sier også at du faktisk har gjort dette en gang tidligere? Men da satte du skuddet?

Pass på. Den sprøyta kan fort bli din bestevenn.
Vis hele sitatet...
For 500 gang nå, Jeg ville vite hvor farlig det var og om det var noe å få gjort med det, turte jo selvfølgelig ikke å skyte det etter å ha lest svarene deres. Tror ikke sprøyta blir min beste venn med det første, et jævla helvete å treffe åra ender fort opp med å stikke meg selv 10 ganger før jeg treffer etc jævlig irriterende

Sitat av Asket Vis innlegg
Det henger egentlig ikke helt på greip. Du tok ditt første sprøytestikk for rundt 40-50 dager siden, og så spør du nå om det er OK med skittent, brukt siggfilter som filtrering?

Du sier også at du faktisk har gjort dette en gang tidligere? Men da satte du skuddet?

Pass på. Den sprøyta kan fort bli din bestevenn.
Vis hele sitatet...
Ja jeg brukte et sigg filter fra en halvrøyka sigg en gang for noen uker siden men jeg tenkte liksom ikke noe over det fordi det ikke ble noe farge over i speeden, tenkte jaja dritten blir vel i filtret uansett mens når jeg trakk opp denne var væsken bronsefarget
Sist endret av HeiG2006; 14. desember 2023 kl. 23:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av HeiG2006 Vis innlegg
For 500 gang nå, Jeg ville vite hvor farlig det var og om det var noe å få gjort med det, turte jo selvfølgelig ikke å skyte det etter å ha lest svarene deres. Tror ikke sprøyta blir min beste venn med det første, et jævla helvete å treffe åra ender fort opp med å stikke meg selv 10 ganger før jeg treffer etc jævlig irriterende



Ja jeg brukte et sigg filter fra en halvrøyka sigg en gang for noen uker siden men jeg tenkte liksom ikke noe over det fordi det ikke ble noe farge over i speeden, tenkte jaja dritten blir vel i filtret uansett mens når jeg trakk opp denne var væsken bronsefarget
Vis hele sitatet...
Kompis, det er dette som er å være på kjøret. Når man sitter der, små-manisk og stikker ihjel alt av årer i håp om treff.

Desperasjonen man bygger opp i seg selv på det punktet er livsfarlig. Det er da man virkelig begår dumme valg. Jeg hat sett dette gjenta seg gang på gang med folk som er nyfrelste sprøytebrukere.
Jeg har sett dette ramme alt fra pene jenter som knapt har passert 18 til etablerte folk med god jobb og nettverk.

Du ødelegger veldig for deg selv nå. Enten så bør du få hjelp av noen som har god peiling på hvordan man skal sette, ellers bør du holde deg borte. Du gjør mer skade nå enn noen som skyter 24/7 med god teknikk.
Skal nevnes at ikke alle har anlegg for IV bruk, noen årer ruller, noen årer gjemmer seg. Noen årer kollapser før du punkterer dem og så videre. Det går ikke lang tid før du er nede på lysken eller i halsen… jeg har sett nybegynnere som har ødelagt seg såpass på under ett år.

Lykke til.. det er ingen som skriver noe negativt for å være slem, men det er vanskelig å finne noe positivt oppi dette. Jeg tror jeg snakker for alle når jeg sier at jeg ønsker mer for deg enn dette hundelivet.

Tenk på alle komplikasjonene du vil få når du er eldre hvis du har stukket ihjel alle årene dine. 20 going on 60…
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kompis, det er dette som er å være på kjøret. Når man sitter der, små-manisk og stikker ihjel alt av årer i håp om treff.

Desperasjonen man bygger opp i seg selv på det punktet er livsfarlig. Det er da man virkelig begår dumme valg. Jeg hat sett dette gjenta seg gang på gang med folk som er nyfrelste sprøytebrukere.
Jeg har sett dette ramme alt fra pene jenter som knapt har passert 18 til etablerte folk med god jobb og nettverk.

Du ødelegger veldig for deg selv nå. Enten så bør du få hjelp av noen som har god peiling på hvordan man skal sette, ellers bør du holde deg borte. Du gjør mer skade nå enn noen som skyter 24/7 med god teknikk.
Skal nevnes at ikke alle har anlegg for IV bruk, noen årer ruller, noen årer gjemmer seg. Noen årer kollapser før du punkterer dem og så videre. Det går ikke lang tid før du er nede på lysken eller i halsen… jeg har sett nybegynnere som har ødelagt seg såpass på under ett år.

Lykke til.. det er ingen som skriver noe negativt for å være slem, men det er vanskelig å finne noe positivt oppi dette. Jeg tror jeg snakker for alle når jeg sier at jeg ønsker mer for deg enn dette hundelivet.

Tenk på alle komplikasjonene du vil få når du er eldre hvis du har stukket ihjel alle årene dine. 20 going on 60…
Vis hele sitatet...
Takk for fine ord, akk begynt å gå på TSB team på dps og dem dkal jeg prøve å få hjelp av. Men nå er det ikke sånn at jeg ikke har årer igjen, men mannser ikke årene så godt av natur bare, selvom jeg er slank og fin så har bare ikke årene mine veldig lyst til å vise seg frem (særlig på armene)
Høres ut som en på kjøret som desperat prøver å pverbevise folk om at han ikke er det akk nå det skjønner jeg men tenk over det her, Ja jeg er kanskje litt smågærn etter nåla 2-3 netter i måneden, men gjør det meg til en som er på kjøret???
Sist endret av HeiG2006; 15. desember 2023 kl. 00:05.
Det ble vel sagt tidligere at en som har tatt nåla fatt, fort kan sies å være en på kjøret.

Om jeg hadde tatt det tre ganger i måneden, da hadde det vært for å nyte. Et skikkelig godt måltid, juice og kaldt vann, forpliktelser tilbakelagt, kanskje et døgn uten avtaler og mas.

Om man plutselig bruker siggfilter og stikker flerfoldige ganger for å treffe, da er det vel ingen nytelse? Da kan man heller kalle det et jag?
Sist endret av Asket; 15. desember 2023 kl. 10:35. Grunn: La til litt
Sitat av HeiG2006 Vis innlegg
Jeg har selv hatt siggen i munnen så er ikke det som er problemet
Vis hele sitatet...
Det spiller ingen rolle! Du skyter potensielt bakterier fra munnen din direkte inn i blodbanen din. Det kan få fatale konsekvenser
Hvis du først skal skyte så burde du ta deg tid til og gjøre det renslig.

"frostan"

unngå tobakk i smellen, men direkte farlig er det ikke
Sist endret av Gabrielzen; 18. desember 2023 kl. 22:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Frossan er jo ingenting iforhold til en reel blodforgiftning. Da snakker vi plutselig opptil seks uker med intravenøs antibiotika, og en god del folk har dødd av det. Utrolig at frossan er det folk først og fremst er redd for, virker som folk ikke er klar over hvor mange som dør av blodforgiftning.
Okei men tror dere oppriktig jeg hadde fått blodforgiftning eller frossan om jeg hadde tatt det? Eller tenker dere better safe than sorry liksom
Sitat av HeiG2006 Vis innlegg
Okei men tror dere oppriktig jeg hadde fått blodforgiftning eller frossan om jeg hadde tatt det? Eller tenker dere better safe than sorry liksom
Vis hele sitatet...
Det er umulig å si på forhånd men såklart tar man ikke den risken.