Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1005
Hei freaks!

Har en liten case her, jeg opplever helt jævlig med støy(svak hyling) fra anlegge i bilen når jeg hører på spotify på min galaxy s4. Den er koblet gjennom Aux kabel og anlegg i bilen er originalt (Bmw E91 2008). Har prøvd flere ledninger men hjelper ikke..Men det skal og sies at mobilen min som er 3-4 måneder gammel har vært til reparasjon for 1 måned siden pga. den gikk i bakken og skjermen ble knust. Jeg kan ikke huske at det var noe støy før den ble reparert.

Noen ideer rundt dette?
Har du prøvd en annen mobil elns?
Sist endret av Mkvarner; 2. november 2013 kl. 11:32.
Har du den koblet til lader i bilen? Hadde samme problem med min S4 Active, nappet ut ladepluggen og støyen forsvant.
Hei,

Det er vist mobilen som lager støy, prøvde min gamle S3 og det var ingenting støy...Er det garanti for sånt?
Sitat av HerAnt Vis innlegg
Hei,

Det er vist mobilen som lager støy, prøvde min gamle S3 og det var ingenting støy...Er det garanti for sånt?
Vis hele sitatet...
Ikke noe annet enn å prøve garantisak på det, i verste fall må du betale noen hundringser for å få den ut om de ikke finner feil.