Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 2410
Hey hey freaks!
Har ei ny låt liggende ute på soundcloud! Check it
http://soundcloud.com/dj-zane-3/dirty-talk-original-mix
Sorry, men blir hodegal.
Syntes den var ganske chill
Hate it or love it. I hate it.
Hehe, partiet etter "droppen" minnet meg en del om Benny Benassi med Satisfaction.
Er ikke akkurat min type musikk, men jeg syns den var litt fengende likevel.
Trådstarter
Sitat av Knask Vis innlegg
Hehe, partiet etter "droppen" minnet meg en del om Benny Benassi med Satisfaction.
Er ikke akkurat min type musikk, men jeg syns den var litt fengende likevel.
Vis hele sitatet...
ja, den er veldig inspirert av akkurat benassi takk for kommentar!
Kul låt, ikke helt i min gate, men angrer ikke på at jeg hørte ferdig hele for slutten var jævli rå
Homemade Retard
zeicko's Avatar
i like it. legger du ut download ?
Sitat av zeicko Vis innlegg
i like it. legger du ut download ?
Vis hele sitatet...
http://soundcloud.com/dj-zane-3/dirt...l-mix/download
Nå er jeg russ i år, og litt i mood for det, men den har var rå. Dersom du ikke slakter meg for det, så vil jeg gjerne legge den i lista mi så resten av gjengen får høre den.
Men om jeg kunne komme med noen tips?
- Etter droppen, enten legg på en renere lyd/vokal eller ikke gjør "sprakingen" så tydelig. Det kommer til å bli "merkelig" når anlegget blir stort nok, og den låta der kan bli spilt på stort, hadde det ikke vært for akkurat den biten.
-Vokal, pleeeeease. Låta er rå den, men i enkelte partier så føler jeg på en måte at det... mangler noe. Eller prøv og legg opp lyden slik at den bærer seg selv, eller som jeg kaller det når jeg er med han jeg kjenner som lager en sang eller to innimellom: synger seg selv. Et godt eksempel ville være Birthday Cake - Stephen Walking. Nå er det riktignok liquid dubstep, men måten han bruker mellomtoner og høyere toner for å få et tillegg til bassen som gjør at låta klarer seg selv, er noe å høre på. For det gjør han bra i akkurat den der.
Ellers, veldig bra! Trenger flere folk som lager gode låter her i Norge, med litt nytenkende basslines osv. (Det kan jo også hende at dersom du tar tips nr.2 til ettertanke, at låta kan ha "sprakingen" på drop'ene.)
Minte meg utrolig mye om afrojack, jeg likte det

Drit i folka som sier at det høres dårlig ut, dutch house er noe man enten finner utrolig kult eller helt forjævlig
Sist endret av cookiesRGood; 1. mai 2012 kl. 22:26.
ArbeidsledigProletar
men skarptromma og "clap"en kan du holde deg for god for. Bytt dem ut med hva som helst, lover at sangen vil høres my mindre billig ut.
Trådstarter
Sitat av Makri Vis innlegg
Nå er jeg russ i år, og litt i mood for det, men den har var rå. Dersom du ikke slakter meg for det, så vil jeg gjerne legge den i lista mi så resten av gjengen får høre den.
Men om jeg kunne komme med noen tips?
- Etter droppen, enten legg på en renere lyd/vokal eller ikke gjør "sprakingen" så tydelig. Det kommer til å bli "merkelig" når anlegget blir stort nok, og den låta der kan bli spilt på stort, hadde det ikke vært for akkurat den biten.
-Vokal, pleeeeease. Låta er rå den, men i enkelte partier så føler jeg på en måte at det... mangler noe. Eller prøv og legg opp lyden slik at den bærer seg selv, eller som jeg kaller det når jeg er med han jeg kjenner som lager en sang eller to innimellom: synger seg selv. Et godt eksempel ville være Birthday Cake - Stephen Walking. Nå er det riktignok liquid dubstep, men måten han bruker mellomtoner og høyere toner for å få et tillegg til bassen som gjør at låta klarer seg selv, er noe å høre på. For det gjør han bra i akkurat den der.
Ellers, veldig bra! Trenger flere folk som lager gode låter her i Norge, med litt nytenkende basslines osv. (Det kan jo også hende at dersom du tar tips nr.2 til ettertanke, at låta kan ha "sprakingen" på drop'ene.)
Vis hele sitatet...
Ja, så klart kan du legge den i lista di! Download er mulig
Takk for kritikk og nyttige tips!

Sitat av Antonymus Vis innlegg
Kul låt, ikke helt i min gate, men angrer ikke på at jeg hørte ferdig hele for slutten var jævli rå
Vis hele sitatet...
Takk takk! ;D

Sitat av cookiesRGood Vis innlegg
Minte meg utrolig mye om afrojack, jeg likte det

Drit i folka som sier at det høres dårlig ut, dutch house er noe man enten finner utrolig kult eller helt forjævlig
Vis hele sitatet...
Takk takk! sant det
Trådstarter
Må bare si takk til alle kommentarene, både positive og negative Alle har rett til å si sin mening, når det holder seg seriøst.
Det er mulig å download'e sangen, ligger da en link lenger oppe her for akkurat det, men jeg nevner det allikevel
Igjen, tusen takk! Kommer til å legge ut flere, og poste linken her på freak
Og, alle som er russ; Kos dere!
Likte det ganske bra i grunn. Faktisk en av de få sangene som blir postet her som man kan ta volumet på høyt og digge droppen. Skal ikke begynne å klage på at dette blir for kjedelig i lengden og bla bla for da har man misforstått sjangeren litt. Noen over som nevnet at den clapen gjorde det litt billig, og kan vel si meg enig i at clap lyden kunne vært bedre, men det er i minste grad avgjørende for helheten sangen imo

Holder på med blanding house/trouse/trance prosjekt der jeg har planer å få inn en hard bass drop kombinert med tranceelementer for å veie opp med alt det nye som kommer av musikk.. men det viser seg å faen ikke være lett. du har iallefall blitt ferdig med din låt og det er noe jeg forløpig misunner
Trådstarter
Sitat av WoggaBogga Vis innlegg
Likte det ganske bra i grunn. Faktisk en av de få sangene som blir postet her som man kan ta volumet på høyt og digge droppen. Skal ikke begynne å klage på at dette blir for kjedelig i lengden og bla bla for da har man misforstått sjangeren litt. Noen over som nevnet at den clapen gjorde det litt billig, og kan vel si meg enig i at clap lyden kunne vært bedre, men det er i minste grad avgjørende for helheten sangen imo

Holder på med blanding house/trouse/trance prosjekt der jeg har planer å få inn en hard bass drop kombinert med tranceelementer for å veie opp med alt det nye som kommer av musikk.. men det viser seg å faen ikke være lett. du har iallefall blitt ferdig med din låt og det er noe jeg forløpig misunner
Vis hele sitatet...
Tusen takk for kommentar!
Jeg måtte høre litt igjennom sangen, og må faktisk si meg enig jeg og..den clap'en høres, uhm..litt "kunstig" eller..ja jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det..hehe.

Jeg er glad jeg i det hele tatt får til å lage sanger..lager dem på en gammel skolepc man får på videregående! xp det lagger, blue screen'en hilser på stadig vekk osv.. men men.. prøver så godt jeg kan til jeg får kjøpt nytt utstyr Igjen, takk for kommentar!
push me, and then just touch me, until i get my, satisfaction..
Bra jobbe! Høres ut som en blanding av Benny Benassi og Afrojack som nevnt tidligere. Digger dirty dutch/dutch house partiene.
ArbeidsledigProletar
Benny Benassi er jo ikke mye dutch, det er electro house.
Sitat av Batabusa Vis innlegg
Benny Benassi er jo ikke mye dutch, det er electro house.
Vis hele sitatet...
You dont say. Mente at det var en blanding av Benny Benassi og Afrojack.
Afrojack med tanke på dirty dutch elementene og Benny Benassi med tanke på resten.
Var ikke så super.. Men fet nok!
Trådstarter
Sitat av Zetta Vis innlegg
You dont say. Mente at det var en blanding av Benny Benassi og Afrojack.
Afrojack med tanke på dirty dutch elementene og Benny Benassi med tanke på resten.
Vis hele sitatet...
Stemmer det! Det er akkurat di to som er hoved inspirasjonene til sangen!