Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 877
Har kjøpt en wiikey v2 her: http://www.modnet.no/product_info.ph...2aacc429cdbc97

Lurer da på, må jeg lodde den? har 0 kunnskap om lodding. har sett på videoer på youtube at noen lodder og at noen bare "cliper" den på. Hva gjør jeg?

Hvis denne må loddes må jeg sende den tilbake .

HJELP??!??!?
Hvor mange ledninger må loddes?

Det er forskjellige chipset til wii. Her kan du finne ut hvilket du har før du går videre.

* DMS/D2B - Fungerer med bare 5 ledninger
* D2B hvor firmware chip bein er fjernet av nintendo - Fungerer med bare 5 ledninger og du trenger ikke å bruke de punktene som er kuttet vekk
* D2C - Fungerer med bare 6 ledninger
* D2c2 - Fungerer med bare 6 ledninger
* D2E - Fungerer med bare 6 ledninger
Vis hele sitatet...
Quote fra midt på produktsiden du lenket til
Dette står jo forklart på produktsiden. Hva med å lese den?

Hint: det står med uthevet skrift som tittel og et helt avsnitt under.
Vet det, men må den da loddes? Se her: http://www.youtube.com/watch?v=muWEp...eature=related

Hvis ikke, hvor kan jeg få billig lodde pakke ?
I tittelen står det "Solderless WiiKey 2 Installation".

Så nei, bruker du samme chip som i videoen trenger du ikke lodde.
Sist endret av s1gh; 24. juni 2010 kl. 14:59.
Lodding av Wii-chip kan være litt av et helvete, så anbefales ikke for en som er helt fersk!

Det finnes 2-3 Loddefrie chipper på modnet, har du vurdert de?
Har nok bestilt den chipen som jeg linket til. Men alt jeg vet er at hvis jeg ikke vil lodde den så kjøper jeg en Wii-Clip V14.
Har noen en link til en billig og bra side som selger dette? . Takker for svar
Sist endret av discfarmer; 24. juni 2010 kl. 15:36.