Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1233
Hei

Jeg har en HTC Touch HD som er brukt i underkant av 1 mnd.
(kjøpt fra komplett.)
Og nå har den slutta å funke, det starta først med at det kom en feilmelding opp under oppstart om at det ikke var nok batteri på telefonen, uansett om laderen sto i. Så en liten stund etter (ca en uke eller to) så slutta skjermen å funke. Alt som skjer når man trykker på power-knappen er at du kjenner en liten viberasjon som man gjør når telefonen slår seg på, og det kommer ikke opp noe, skjermen er helt mørk.

Er det noen andre som har hatt noe lignende feil?
Dette er vel noe som dekkes av garanti hvis jeg ikke tar helt feil? Når den slutter å funke etter ca. en måneds tid.
Litt kjipt å måtte kjøpe en ny telefon for at den bare slutter å virke sånn plutselig.
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Ring komplett, si at telefonen din har tatt kveld og be de sende deg en sendingslapp for postpakke. Send til komplett og de skal ta det på garanti. Mest sannsynligvis får du en frisk telefon tilbake/ny.
Trådstarter
37 0
Det har jeg gjort, de ba meg gå inn på komplett.no/retur og velge HTC og følge instruksene der. Har sendt en slik mail til de, og venter på svar/returlapp.

Ville bare høre om slike ting dekkes av garanti eller om jeg må punge ut masse cash :P
Så lenge telefonen ikke har vært utsatt for slag,klem eller vann skader skal det dekkes.
Trådstarter
37 0
Okei
Må bare mase litt... :P men er det noen som vet hvor lang tid det tar fra du sender mail til komplett til du får returlapp?
Ta en telefon til komplett, da får du som regel svar med en gang på alle dine spørsmål =)
Trådstarter
37 0
Har nå sendt inn telefonen
Så da er det bare og smøre seg med tolmodighet :P
Takker for svar