Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  224 42091
galskap:
Stillhet? ukjent?xD
Weehaay!

Dette er liksom en død tråd hvis du skjønner.
Respekter de døde.
Jeg har hørt rykter om at det har vært en nazi hule på bøler. Vet noen hvor den er?
Men har også hørt at det var en nazist som sprengte den? Vet noen no mer om den?
Jeg vet ikke om det har blitt nevnt, men jeg vet at de fleste tyske anleggsdører av den typen har to låser. En hengelås og et nøkkelhull.

Nøkkelhullet vil da sannsynligvis være bak den lemmen som låses igjen av hengelåsen.
baufil e deffinitivt tingen, stille, tar ikke for lang tid pga konsistensen på rustent gammelt metal..
Morsomt å se at hver 5'te post anbefaler baufil;P
Det er dessverre ingen vits i å hjelpe hvis de ikke har baller nok til å faktisk forgripe seg på døra!

Jaja, jeg ville hvertfall anbefalt å planlegge dette godt. Dere har fått forklart flere brukervennlige metoder til å bryte opp døren. Gjør klar flere av disse alternativene, dra ned en kveld og sørg for å få åpnet døren, hvis ikke blir jeg skuffet, og kanskje en smule oppgitt?

Good luck, break a leg;P
▼ ... over en uke senere ... ▼
hadde vært mye lettere vis noen kunne nevnt hvor den "ulåste" ligger.
åpn den opp og post bilder!
skal den døra åpnes snart eller?

ta med en stor slegge, funker alltid!
Sitat av Galskap
kjør en stor traktor inngjennom døra!
Vis hele sitatet...
Du står til navnet ditt, du
hva med å teste litt kjemi? Blande rust og aliminiumspulver i en metalldings, sett fyr på skiten og vent litt.. smelter slåen rett av, usikker på låsen. Skal vistnok ha en tempratur på rundt 2000 (!!) grader så får nok åpna ja..
▼ ... over en uke senere ... ▼
Blir ingenting av dette her?
Helvette, nå har jeg faen sittet her nesten en time å lest, og det eneste jeg får se bilder av er DØREN og låsen der dere skal inn? SE Å FÅ OPP DEN JÆVLA DØREN DA!!!
Sitat av Wangsta
Helvette, nå har jeg faen sittet her nesten en time å lest, og det eneste jeg får se bilder av er DØREN og låsen der dere skal inn? SE Å FÅ OPP DEN JÆVLA DØREN DA!!!
Vis hele sitatet...
Om ikke denne tråden er død, er den ihverfall bevisstløs.
Skjønner irritasjonen din, men se på dato på de to siste innleggene da
bruk en lang stang du får i mellom låsen, å heng deg i den!
enkel fysikk (kraft multiplisert med arm)
har selv vert i en sånn hule, men der var døra åpen, bare området rundt var stengt.. det var faktisk militært område tror jeg... var mye morsomt å se under der liksom.. hhee, men blei overaska og ble hardt angrepet av noia når jeg plutselig lyser på flere satan tegn på veggene... så ikke annet en lystrålen fra lommelykta !
gå til nærmeste paintball utleie. lei noen flasker co2. Skru ventilen så all den kalde gassen treffer hengelåsen. Pass på å ikke få dette på hendene da dette er skadelig kaldt. Knus til hengelåsen med en slegge øyeblikkelig etter gassen har truffet låsen. det virker
Den eneste og beste måten å åpne denne hengelåsen, er ved å bruke et staaaaag.
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Sitat av -steff1-
bruk en lang stang du får i mellom låsen, å heng deg i den!
enkel fysikk (kraft multiplisert med arm)
Vis hele sitatet...
Har du ei stang på 1,5-2 meter åpner den låsen seg på 3 sekunder.. Verre er det ikke.. Mange kreative forslag her, men det enkleste er det beste (og tryggeste) i denne saken.

Det jeg ikke skjønner er at denne tråden er uendelig gammel, og enda er døra like låst LOL "Vente på en som er i spania":P Seriøst ta å få opp den låsen, legg ut bilder el video, slik at vi alle kan sove om natta!
Sitat av kravik
hehe ja vi så jo hvordan dette gikk jeg roper så løper dere som rotter og dere har fått politiet til og komme godt jobba gutta..
Vis hele sitatet...


Sitat av kravik
men foresten hva skal dere inni bunkern når det ikke er noe der annet en alarm shit som ikke funker siden etter di kutta ned radar/radio tårnet rundt år 2000
siden det ikke skulle brukes lengere av heimeværnet
Vis hele sitatet...
Vanligvis holder jeg meg unna useriøse innlegg. Men, pidget, hva i VOLDTEKT vil du fram til?
Jeg tror jeg går og river ut leveren min nå.
Sitat av Lunicks
Vanligvis holder jeg meg unna useriøse innlegg. Men, pidget, hva i VOLDTEKT vil du fram til?
Jeg tror jeg går og river ut leveren min nå.
Vis hele sitatet...
Poenget med å gå inn i den betongklossen var jo å finne ut hva som er der, utforske..
Det er ingenting der sier mannen ! Voldtekt ?
Gjør det, gjør det, gjennomfør det!
Alle skjønner vell at dette ikke blir og skje?
pingler, de har vel ikke prøvd å få den opp engang
seriøst hvor er det stedet!!!!! jeg låner en bil også møtes vi alle som har lyst til det og gjør THIS SHIT! orker ikke å vente mer! faen er det så vanskelig å få gjort det!!!!! tar med vester så later vi som om vi kommer fra et bygge firma! FFS
Åhghad, jeg er sliten i øynene! Jeg som fant fram popkorn ved side 5 og tenkte at nå må det snart begynne å skje noe her!

Epic fail -_-
vansklig for purken å vite hvem som har gjort noe med den døra, om det skulle skje, politi på freakforum vett
Bigger than Jesus
Sgt. Pepper's Avatar
hehe, jeg kan garantere at det er ingen ting i den bunkersen der.

Her på sola er det en undergruns bunkers, der vi slo opp låsen, og det som møtte oss var en 500w arbeidslampe, det hadde seg slik at noen eide bunkeren og brukte bunkeren til å dyrke planter...
Sitat av DannyFugl
hehe, jeg kan garantere at det er ingen ting i den bunkersen der.

Her på sola er det en undergruns bunkers, der vi slo opp låsen, og det som møtte oss var en 500w arbeidslampe, det hadde seg slik at noen eide bunkeren og brukte bunkeren til å dyrke planter...
Vis hele sitatet...
Hvilke planter?

Og hvordan kan du GARANTERE det ikke er noe der?!
Noen som har kart til hvor denne bunkersen befinner seg?
brenn huset? Se hva som blir igjen^^
Eller få med mange på å slå istykker en vegg eller noe.
Hoppe inn et vindu? Sånn som er på film sånn running i vindu
Jeg veit ikke =) Bare å prøve seg fram vell?
Sitat av tøffel
Hvilke planter?

Og hvordan kan du GARANTERE det ikke er noe der?!
Vis hele sitatet...
Dette av den grunn at ingen har lov å eie gamle krigsbunkerser privat. Dette p.g.a nynazister og andre høyreekstreme som kan bruke dette for å fremme sin hensikt

En del oljeselskaper har fått kjøpe slike områder og bruker dem som lagerplass for utstyr o.l.
Sitat av morphinytry
Dette av den grunn at ingen har lov å eie gamle krigsbunkerser privat. Dette p.g.a nynazister og andre høyreekstreme som kan bruke dette for å fremme sin hensikt

En del oljeselskaper har fått kjøpe slike områder og bruker dem som lagerplass for utstyr o.l.
Vis hele sitatet...
EHHHH. det der vil jeg gjerne se kilder på.
Oldemora mi eier en hel del bunkerser.
Skal finne linker.......
Vet om flere småbunkere på privat grunn, som disponeres av dem som eier..
beklager fant ingen...grrrrrr... Heter iallefall Heia og befinner seg på Nordøyvågen i Dønna komune om noen orker søke frem noe.
Alt står på privat grunn.
Er en masse bunkere,tuneller og kanonstillinger der.
Har løpt mye der å lekt krig i mine yngre dager.
Sist endret av The_WEB_KILLER; 3. mai 2008 kl. 16:26.
Herregud over ni sider diskuteres dårlige løsninger for å åpne denne låsen. Noen som har hørt om batteridreven vinkelsliper, med metallkutteskive? Den gjør jobben på ca. 2 minutter. Koster litt lommepenger, men kan selges på Finn etterpå.
Sist endret av Reven; 3. mai 2008 kl. 17:01.
Jeg kjenner en som eier en privat bunker til sin MC-klubb.. Er mange rom der og forskjellige bunkere.. Ligger ikke så langt unna Vestby tror jeg.. Er ikke ulovlig å eie privat bunker, det er bullshit..
Lær dere og dirke jeg har dirket i fem år selv og har ikke møtt på noen lås som ikke går opp jeg har dirket op 23 husdører halvparten trioving og resten noe annet. Hva er problemet? vent et parr år og lær deg dirking så kan du dirke den opp når du er 72 :P
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Den som venter, venter ikke forgjeves?

Si meg hvem er det som går og går, men aldri kommer lenger enn til døren?
cato sal pedersen ?
Sitat av ranman22
Den som venter, venter ikke forgjeves?

Si meg hvem er det som går og går, men aldri kommer lenger enn til døren?
Vis hele sitatet...
den dumme svensken som har gått seg vill under senga?
Sitat av broWn
cato sal pedersen ?
Vis hele sitatet...
Han har ingen problemer med å åpne dører..
Snakka med han mange ganger, kan nesten si at jeg kjenner han
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Sitat av yeah75
den dumme svensken som har gått seg vill under senga?
Vis hele sitatet...
Egentlig er svaret Jehovas Vitner+ Trådstarter.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ingen som har Vært der enda? noen som joiner og få denna driten opp?
Sitat av ZionRoad
Jeg kjenner en som eier en privat bunker til sin MC-klubb.. Er mange rom der og forskjellige bunkere.. Ligger ikke så langt unna Vestby tror jeg.. Er ikke ulovlig å eie privat bunker, det er bullshit..
Vis hele sitatet...
Endelig kan mine drømmer om å eie en bunker bli realitet, hvor kan man skaffe seg en slik bunker?
Litt spent på hva som er bak den døra noen her fant. Den som de rydda fram..
Sitat av Bundy
Endelig kan mine drømmer om å eie en bunker bli realitet, hvor kan man skaffe seg en slik bunker?
Vis hele sitatet...
Ebay så klart !
Hvorfor brekker du bare ikke opp låsen og titter inn ? er det noe å nøle på? Ta masse bilder og post!
Sitat av Bundy
Endelig kan mine drømmer om å eie en bunker bli realitet, hvor kan man skaffe seg en slik bunker?
Vis hele sitatet...
Er ikke helt sikker, tror du bare må følge med i lokalavisa, samt ha litt kjennskap til hvor gamle anlegg ligger i forhold til bebyggelse. Lurer egentlig litt på definisjonen på bunker er : http://en.wikipedia.org/wiki/Bunker . Lurer på om det da kan betegnes som en bunker, den fjellhallen Renegades (renn ned gater) mc-klubben kjøpte av NSB i Helldalen utenfor Bergen.

Noen synspunkt på dette ? Beklager OT, men følte og at denne tråden trengte en ny vri