Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 836
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan jeg misbruke dette stoffet uten å bli avhengig liker effekten
Misbruke ashwagandha? Hvordan er det du holder på?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan jeg misbruke dette stoffet uten å bli avhengig liker effekten
Vis hele sitatet...
Hvordan hadde du effekt. Tok 2 piller daglig 2 uker på rad men kjente ikke noe
hæ? hvor store doser tar du? kan ikke huske at jeg fikk noe særlig effekt av dette når jeg prøvde det ut.
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Etter å ha lest litt skal vist doser mellom 6000 og 10000mg gi psyko-aktiv effekt, mer enn det så kan det være fare for trøbbel med levra.. Må være billigere og bedre for magen din å få tak i noe grønt og lage edibles!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Etter å ha lest litt skal vist doser mellom 6000 og 10000mg gi psyko-aktiv effekt, mer enn det så kan det være fare for trøbbel med levra.. Må være billigere og bedre for magen din å få tak i noe grønt og lage edibles!
Vis hele sitatet...
For magen ja, men ikke for hodet..
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Spiste to spisesjeer i går kanskje det var for mye fikk litt vondt i hodet mitt
Nei basically ikke, det er et gabaergisk stoff med likheter til neurontin og benzoer osv, og det vil nedregulere gaba over tid. Ikke gunstig å ta det hver dag, men kanskje 3 ganger i uka max er mer balansert. Men eksperimenter selv og prøv, du kan definitivt bli avhengig. Men prøv å bruk det med intensjon og ikke kjør alt for høye doser.
Sist endret av thetech; 7. mars 2023 kl. 18:16.