Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1405
Hei! Den 24 januar skal hardwell spille i Amsterdam. Jeg ser at arragemanget er for 18+ og jeg fyller 18år 6 dager seinere (30 januar). Vet dere om de sjekker legitimasjon på slike store arrangement ? Om det blir tur til amster så reiser jeg sammen med venner som er mellom 18 og 20 om det har noe å si.
Jeg har vert på 3 slike events i Nederland, aldri blitt spurt om alder.
De regner med at vist en får billett så er en 18. Men på den tiden hadde jeg skjegg, så vil kanskje tro
at vist en virker ung så kan en bli stoppet.
Uansett så har jeg hørt at en kan bli stoppet inne på slike events, og da trenger en å ha id.
Hadde jeg vert deg ville jeg ikke risikert det, det er så mye mindre stress å reise vist en først er 18.
Tror heller ikke du får hotellrom vist du er mindreårig heller..
Vi setter vell da hotellrommet på de som er over 18. Men de spør altså ikke etter ID ved inngangen så lenge du ikke ser ut som en liten gutt på 13 ?
Kan noen som har vert på events i Amsterdam i det siste gi meg en bekreftelse på om de spør eller ikke spør om id om du ser ut som du er 18/19?