Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 1356
Hey freaks, har veldig lyst på BO2 (Mitt første CoD spill). Hva syns dere, liker dere det? Hvorfor/hvorfor ikke? Takk!

- Gutt 14
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Les anmeldelser og se klipp på Youtube.
Sitat av Lima Vis innlegg
Les anmeldelser og se klipp på Youtube.
Vis hele sitatet...
Men da får han vell ikke VÅRE synspunkt som fyren spør etter


Jeg synst spillet er awesome på mangen måter! Spesielt zombie delen.
Samme med BO1. Go for it! Gir deg mangen timer med morro gaming :d
Du buede kjøpe det om du syntes det ser gøy ut osv osv.
Spill er veldig invdividuelt, slik som musikk, men som 14åring så er vel dette spillet perfekt for deg

Hvis du liker generiske spill uten sjel, go ahead. Jeg liker det ikke pga det er akkurat som de 5 siste spillene i den serien. FPS sin versjon av FIFA, nytt spill hvert år uten forbedringer av noe særlig grad. For å ikke nevne gruppen av unger som spiller spillet "fuk u bish, i fuk ur mum phaggit" osv osv
Sist endret av iSatan; 12. april 2013 kl. 21:48.
Trådstarter
Ja, jeg greide som vanlig og ødelegge tråd navnet igjen, før noen retter på meg x)
Kjøp BF3, vil ikke åpne en diskusjon cod vs bf, men synes bf3 er mye bedre!
Om du vil ha samme game modes, må samme maps, med samme størrelse, go for CoD.
Vil du ha krigføring på store slagmarker, med jetfly, helikoptere og tankser, og kriging med bare infanteri(fotsoldater), passer også BF3, BF3 byr på det samme som CoD, med mer
Sitat av Oatre Vis innlegg
Kjøp BF3, vil ikke åpne en diskusjon cod vs bf, men synes bf3 er mye bedre!
Om du vil ha samme game modes, må samme maps, med samme størrelse, go for CoD.
Vil du ha krigføring på store slagmarker, med jetfly, helikoptere og tankser, og kriging med bare infanteri(fotsoldater), passer også BF3, BF3 byr på det samme som CoD, med mer
Vis hele sitatet...
Har BF3 startet med zombies de også? Kanskje jeg skal starte å spille BF3 igjen da :O)
Jeg ville heller satset på BF3, COD er fullt av drittunger på 10 år som ødelegger spillet. Men det er utrolig gøy med venner på splitscreen osv.
Jeg ville sett filmer på youtube for å se om det virker gøy.
Navbruker fra Moss
nei du burde ikke kjøpe det spillet , du er jo ikke gammel nok ..

ja løp å kjøp med engang
Nei! Det er min opplevelse av alle COD spillene. Det eneste som kanskje er verdt det synes jeg er World at War.
Navbruker fra Moss
sepå elpresador på youtube
vis du har venner som spiller det så ville jeg anbefalt å kjøpt det. vis ikke så trur jeg det blir kjedelig i lengden. eneste jeg gjør på cod er å spille zombiemode med venner, også pleier jeg å spille gun game hvor jeg kommer til kniven først og deretter kniver så mange som mulig veldig morro når alle drittungene klikker vinkel og man får mye hat meldinger
du skulle fått mitt for 50 spenn om det hadde gått an
Sitat av Laude Vis innlegg
Har BF3 startet med zombies de også? Kanskje jeg skal starte å spille BF3 igjen da :O)
Vis hele sitatet...
Nei, men kanskje DayZ er noe for deg om du er hekta på zombies? Akkurat nå er det en mod til Arma 2 Combined Operations, men selve spillet (standalone) skulle komme ut nå i April, men det er litt usikkert da Dean Hall (han som leder utviklingen av spillet) tar seg en liten tur til toppen av Mount Everest.
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Nei, men kanskje DayZ er noe for deg om du er hekta på zombies? Akkurat nå er det en mod til Arma 2 Combined Operations, men selve spillet (standalone) skulle komme ut nå i April, men det er litt usikkert da Dean Hall (han som leder utviklingen av spillet) tar seg en liten tur til toppen av Mount Everest.
Vis hele sitatet...
Er dette gratis? Hva krever det av data/internett for å ha en hyggelig opplevelse? Takk for feedback uansett, men var litt ment som sarkasme mot han jeg siterte. Siden BF3 hadde akkurat det samme som COD bare med mer:O)
Dayz er ikke gratis du må kjøpe arma 2 elns. Angående black ops 2 vil jeg si kjøp det hvis du liker zombies modden det er den eneste grunnen til at jeg har det, er litt dyrt dog for bare 3 maps. Hvis det er multiplayer delen du hovedsaklig tenker på å spille vil jeg også si gå for BF3. Hvis du liker å quickscope og 360 tarde derimot vil jeg anbefale cod.
Sist endret av Sonic; 13. april 2013 kl. 13:02.
DayZ krever en kraftig CPU, ikke like mye av skjermkortet. Man kan ha mange, mange timer med moro i dayZ, med og uten venner, veldig gøy med venner å se hva man kan finne på
Er dayz virkelig gøy alene? Etter hva jeg har lest virker det som du må være en liten gjeng ellers så blir du bare snipet og mister alt.
Sitat av Oatre Vis innlegg
DayZ krever en kraftig CPU, ikke like mye av skjermkortet. Man kan ha mange, mange timer med moro i dayZ, med og uten venner, veldig gøy med venner å se hva man kan finne på
Vis hele sitatet...
Sorry for off topic igjen, men holder denne dataen til days?
Har en SSD også.

http://www.multicom.no/Xishan-W350E-...0561/p10620636
Tror den skal holde til dayz ja, veit ikke hvor høye settings men.. Nei, dayz er absolutt ikke et spill man MÅ være en gjeng, men krever en del tid å lære seg å overleve alene, og være forsiktig
Sitat av Sonic Vis innlegg
Er dayz virkelig gøy alene? Etter hva jeg har lest virker det som du må være en liten gjeng ellers så blir du bare snipet og mister alt.
Vis hele sitatet...
Jeg synes det er ganske kjedelig alene, men jeg vet om flere som kan finne på å spille i timesvis alene og bare teamer opp med randoms de finner på serveren.

Sitat av Sonic Vis innlegg
Dayz er ikke gratis du må kjøpe arma 2 elns.
Vis hele sitatet...
Arma 2 Combined Operations*

Sitat av Laude Vis innlegg
Sorry for off topic igjen, men holder denne dataen til days?
Har en SSD også.

http://www.multicom.no/Xishan-W350E-...0561/p10620636
Vis hele sitatet...
Den skal duge.