Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 968
Har fra før bare de 2 nyeste Red Redemption spillene, og MW3, så tenkte det var på tide med et nytt spill (eller 2) til Xbox å leke seg med ukene fremover.

- Forslag?
Bioshock Infinite eller Far Cry 3.
Hva slags sjangere liker du best? Vill anbefale de 2 ovenfor og Halo 4

Er du på utkikk etter multiplayer eller singelplayer spill?
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
Far cry 3 og tomb raider
Spilte selv far cry 3 i noen uker og er enda ikke ferdig.
Trådstarter
78 3
Sitat av hypernuke Vis innlegg
Er du på utkikk etter multiplayer eller singelplayer spill?
Vis hele sitatet...
Multiplayer er nesten et must, og ellers er jeg hovedsakelig ute etter spill som de jeg allerede har (der det er en del action involvert), og spill med en aldergrense på minst 16 (helst 18)
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
Da trur jeg far cry 3 er perfekt til deg, personlig har jeg enda ikke prøvd multiplayeren fordi jeg synes singleplayeren er så bra at jeg skal skaffe alle ting først.
DMC 5, tomb raider
Trådstarter
78 3
Sitat av BrilleSheik Vis innlegg
Da trur jeg far cry 3 er perfekt til deg, personlig har jeg enda ikke prøvd multiplayeren fordi jeg synes singleplayeren er så bra at jeg skal skaffe alle ting først.
Vis hele sitatet...
Dette skal jeg garantert skaffe meg ja, etter å ha lest beskrivelsen av spillet på cdon.no

- Hvordan er det med andre COD/MW spill?
Er det noen nyere, eller andre jeg absolutt bør skaffe meg?

- Ellers er jeg interessert i spill som nevnt ovenfor.
Spill hvor man bestemmer hva man ønsker å gjøre selv altså. Om noen har flere tips
Sist endret av akineton; 7. april 2013 kl. 18:55.
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
Sitat av akineton Vis innlegg
Dette skal jeg garantert skaffe meg ja, etter å ha lest beskrivelsen av spillet på cdon.no

- Hvordan er det med andre COD/MW spill?
Er det noen nyere, eller andre jeg absolutt bør skaffe meg?

- Ellers er jeg interessert i spill som nevnt ovenfor.
Spill hvor man bestemmer hva man ønsker å gjøre selv altså. Om noen har flere tips
Vis hele sitatet...
Du kan også prøve Borderlands 2, det begynner å bli litt gammelt nå men fortsatt veldig bra. Mtp. spill hvor man bestemmer selv så er det gankse greit, men du blir ledet av en story. (Ivertfall i starten)
Sitat av BrilleSheik Vis innlegg
Du kan også prøve Borderlands 2, det begynner å bli litt gammelt nå men fortsatt veldig bra. Mtp. spill hvor man bestemmer selv så er det gankse greit, men du blir ledet av en story. (Ivertfall i starten)
Vis hele sitatet...
BL2 begynner da ikke å bli gammelt? Det er vel ikke mer enn et år gammelt.