Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1637
Nameless individuals.

Hei, vi er tre (3) gutter på 17 og 18 år fra Trøndelag som har funnet at vi skal satse og finne ut hvor gode vi kan bli. Vi ønsker oss to andre ildsjeler som er villige til å spille for å bli gode. Stiller ingen krav til skill, men heller vilje til å øve.

Hva vi vil vite om deg:
• Alder
• Navn
• Hvor lenge har du spilt?
• Bosted
• LAN-able?
• Tidligere erfaring (claner etc.)
• Tidligere spill
• Jobb/skole/NAV etc.
• Steamnick
• AWP/rifle?
• Styrker in-game
• Annet

Hva du kommer til:
• Et lag som er villig til å satse
• Erfarne spillere
• Vennskap og gode opplevelser
• En opplevelse for livet

Krav til deg som spiller:
• Nordmann
• Fungerende mic og headset
• Tåle konstruktiv kritikk
• Kunne gi konstruktiv kritikk
• Tåle å tape
• Akseptere at andre gjør feil
• Akseptere egne feil
• Orke å grinde smokes/flashes/strats
• Orke å grinde DM

Føler du at du oppfyller mer enn 70% av disse kravene burde du sende en søknad i dag!
Søknader sendes til eller
såååe, DM fordi?
Fle7ch's Avatar
Trådstarter
Sitat av R0flcopter Vis innlegg
såååe, DM fordi?
Vis hele sitatet...
DM både trener og vedlikeholder aimen din på best mulig måte.
Add meg på steam, kanskje jeg kan joine?

Steam: ZaitoX
søk på cadred.. du vil mest sannsynlig finne bedre spillere der
Skuffer meg egentlig at jeg ikke engang fikk en bekreftelse på at "søknaden" ble mottatt. Usikker på om dette er så seriøst som de skal ha det til. Får håpe de sender en nå som de ser dette.
Så hvis du ikke er norsk, men kan det helt flytende og bor her, så kan du ikke bli med?
Force protection
ShaolinMonk's Avatar
Riktignok aldri spilt GO, men spilt Source i mange år, hvordan kan man sammenligne aimen? Vil si eg er godt over gjennomsnittet der iallefall
Sitat av ShaolinMonk Vis innlegg
Riktignok aldri spilt GO, men spilt Source i mange år, hvordan kan man sammenligne aimen? Vil si eg er godt over gjennomsnittet der iallefall
Vis hele sitatet...
Jeg spilte css i flere år, prøvde go når det kom ut, men det var HELT annerledes. Resten av gjengen jeg spilte med fortsatte med go, og det tok ikke veldig lang tid før de hadde bygget opp en veldig grei aim, men jeg følte at jeg allerede hadde brukt så mange tusen timer på css at jeg ikke gadd å investere flere timer for å bli god i et helt nytt spill.
Force protection
ShaolinMonk's Avatar
Nettopp det eg tenker på, at du kan spille 1.6 betyr ikke at du kan spille Source, blir vell kanskje obvious at det fortsetter slik med GO, men tror ikke det bør ta lang tid å bygge opp, aimen er tross alt ikke det viktigste
Sitat av ShaolinMonk Vis innlegg
Nettopp det eg tenker på, at du kan spille 1.6 betyr ikke at du kan spille Source, blir vell kanskje obvious at det fortsetter slik med GO, men tror ikke det bør ta lang tid å bygge opp, aimen er tross alt ikke det viktigste
Vis hele sitatet...
Om du kan CS "generelt" så tar det ikke så veldig lang tid å lære seg GO. Det er noe nytt, men det grunnleggende er der enda. Alt annet er det bare å spille og venne seg til. Spilte også før CSS og har ca. 1k timer invistert i spillet, men tok ikke lange tiden før jeg var på samme nivå i GO.

OT:
Det frister gentlig å søke, men hvor mye spilling er det snakk om? Hadde vært greit om man fikk noe innblikk i hvor mye tid dere har satt av og hva målet er. Har dere warserver, VT/Mubmle/TS eller noe annet?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Har spillt source sia slutten av 09, kvalifisere æ?
Sitat av D9z Vis innlegg
Har spillt source sia slutten av 09, kvalifisere æ?
Vis hele sitatet...
Hvor lenge har ikke så mye å si hvis du ikke er god.
Styr unna dette.
De er MEGET useriøse. Du vil angre
En grunn til at jeg meldte meg ut...