Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 2987
Hei

Jeg lurer på om noen der ute vet om noen bra plugins til serveren min.
Jeg har allerde Essentials som fugerer bra, men er det noen som vet om noen plugins som gjør at jeg kan bruke penger i shop (kjøpe av skilt) og en som securer et område for en person som jeg velger.
iConomy
Chestshop
Worldguard
Permissions
LWC
Jeg liker veldig godt McMMO
Trådstarter
Takk, men vet noen om en pulgin som gjør at det finnes flere klasser (owner,amin,user etc) og at de har forskjellige premissions
Sitat av guleman Vis innlegg
Takk, men vet noen om en pulgin som gjør at det finnes flere klasser (owner,amin,user etc) og at de har forskjellige premissions
Vis hele sitatet...
PermissionsEX
Selv anbefaler jeg Permissions, lett når du først skjønner det.
Sjekk denne kanalen her, veldig detaljerte videoer med all informasjon og mange ganger installasjon også.
Veldig interessante plugins også!
Trådstarter
Tusen takk alle sammen!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
Hei trenger litt hjelp nå, jeg har fått serveren til å virke før, men nå kommer det opp crash report på cmd når jeg prøver å logge inn. Jeg kommer inn, men den bare laster inn (jeg ser tinga mine, men de er bare sort og hvis jeg tar vekk noen på Inventory så lagrer det ikke seg f.eks). Noen der ut som kan hjelp meg ? Si ifra hvis dere trenger mere Information
har du gjort noe med servere fra den funka til den ikke funka? instalert noen plugins?

edit: kan også være en ide å legge med crash reporten
iAuction eller Auction Bay eller noe sånt, husker ikke helt.
Er en pluggen hvor folk auksjonerer bort tinga sine i et minutt tror jeg.
Trådstarter
Sitat av Twiinkee Vis innlegg
har du gjort noe med servere fra den funka til den ikke funka? instalert noen plugins?

edit: kan også være en ide å legge med crash reporten
Vis hele sitatet...
Tror ikke jeg har gjort noe spesielt, jeg har også fjernet alle plugins, men den funker fortsatt ikke

Crash report:

crash-2013-02-26_15.29.51-server.txt
Sitat av guleman Vis innlegg
Tror ikke jeg har gjort noe spesielt, jeg har også fjernet alle plugins, men den funker fortsatt ikke

Crash report:

Vedlegg 10468
Vis hele sitatet...
1.lagre verden din i en ny mappe.
2.generer en ny verden

hvis det funker da vil det være en corupted verden du har.
Trådstarter
Sitat av Twiinkee Vis innlegg
1.lagre verden din i en ny mappe.
2.generer en ny verden

hvis det funker da vil det være en corupted verden du har.
Vis hele sitatet...
Takk det funket Hva betyr det (corupted) ?
Sitat av guleman Vis innlegg
Takk det funket Hva betyr det (corupted) ?
Vis hele sitatet...

Det betyr at verden er 'ødelagt'. den vil ikke funke igjen, så det du har bygd vil du miste.

ot: er det bare en privat server du har?
Trådstarter
ja enn så lenge
mcmmo, dynmap, factions
Trådstarter
Sitat av Twiinkee Vis innlegg
Det betyr at verden er 'ødelagt'. den vil ikke funke igjen, så det du har bygd vil du miste.

ot: er det bare en privat server du har?
Vis hele sitatet...
Takk foresten

Litt flaut da, men kan noen hjelpe meg ?
Hvordan blir jeg Admin på pluginen Resisdence ? Når jeg skriver /res server står det at jeg ikke har lov til å bruke den commandoen.. Trenger hjelp !

Residence *
Factions for de som liker pvp, SpamGuard(tror plugin heter det)for de som hater spammere. Dette er noen plugins jeg liker(Essentials også da
Sitat av guleman Vis innlegg
Takk foresten

Litt flaut da, men kan noen hjelpe meg ?
Hvordan blir jeg Admin på pluginen Resisdence ? Når jeg skriver /res server står det at jeg ikke har lov til å bruke den commandoen.. Trenger hjelp !

Residence *
Vis hele sitatet...
http://residencebukkitmod.wikispaces...+configuration

AdminOps:
Linked to key: No
Value required: true/false
Description: If set to true, any ops on the servers will be classed as Residence admins.
Default value: true

*titegn*
Trådstarter
Sitat av Twiinkee Vis innlegg
http://residencebukkitmod.wikispaces...+configuration

AdminOps:
Linked to key: No
Value required: true/false
Description: If set to true, any ops on the servers will be classed as Residence admins.
Default value: true

*titegn*
Vis hele sitatet...
Kan jeg gjøre det via permissionsEx ? Hva skal jeg skrive inn da (permissions: )?
La oss si du har en gruppe kalt 'Admin' som har rett til alle kommandoene. Da må du skrive: pex <username> group add Admin <verden navn>
Trådstarter
Takk for hjelpen
Sist endret av guleman; 28. februar 2013 kl. 20:41.
Trådstarter
Er det mulig å f.eks bruke essentials.fly i en av verdnene, men ikke i en annen?

Og vet noen av dere hvorfor mine "flag" (world edit/guard) ikke fukner? Har satt av spawning-mob i en glasspyramide, men de kommer fortsatt.
Trådstarter
Vet noen om en bra skyblock plugin (at jeg kan bygge i spawn i himmelen) ?
Sitat av guleman Vis innlegg
Og vet noen av dere hvorfor mine "flag" (world edit/guard) ikke fukner? Har satt av spawning-mob i en glasspyramide, men de kommer fortsatt.
Vis hele sitatet...
Prøv flag spawn deny. Hadde det samme problemet.

Floauction er en bra auksjon plugin. Og det med sign shop er innebygd i essentials
Bare fjern - foran buy og sell med sign config.
Pluginen enchantshop er også bra vis du vil selge enchanting
Og nocheatplus vis du ikke vil ha hackere
Trådstarter
Sitat av mrbobba Vis innlegg
Prøv flag spawn deny. Hadde det samme problemet.

Floauction er en bra auksjon plugin. Og det med sign shop er innebygd i essentials
Bare fjern - foran buy og sell med sign config.
Pluginen enchantshop er også bra vis du vil selge enchanting
Og nocheatplus vis du ikke vil ha hackere
Vis hele sitatet...
Takk

Noen som vet om en plugin som gjør at jeg kan bygge i sky/himmelen ??

Og er det noen som vet hvordan jeg kan gjøre så man ikke kan bruke /sell hand eller /sell all i en egen verden (pvp) f.eks eller at man ikke kan bruke /fly eller /vanish ??

Takk for all hjelpen jeg har fått
Trådstarter
Fikk ordnet det, jeg måtte bare skifte fra permissionsEx til group manager og jeg satt flag exit deny på parkour, men jeg har et problem nå.
Når jeg skal skifte "hand" f.eks fra nr2 til 3 så går itemet opp til inventoryen, men hvis jeg drar det ned på "hånden" jeg bruker så funker det, altså det skjer når jeg skifter "hånd".
Kan noen hjelp meg?
Trådstarter
Her er det som skjer... Kan noen hjelpe meg??
http://www.youtube.com/watch?v=oiXNc...ature=youtu.be
Trådstarter
Fikk ordnet det, byttet til bpermission Takk for all hjelp jeg har fått
▼ ... noen uker senere ... ▼
Trådstarter
Noen som hvem hvordan jeg kan gøre sånn at man starter i spawn når man logger inn og f.eks ikke i pvp, build1 etc.