Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1110
Fant ingen tråd om dette spillet så jeg lager en nå.

info
http://cache.g4tv.com/ImageDb3/291637_S/hawken-release-date-announced-will-be-free-to-play.jpg

Hawken er et multiplayer førstepersons mech-skytespill som kommer 12.12.12. Man kjører svære roboter som har det man kan tenke seg med våpen. Omgivelsene er satt til post-apokalyptiske bylandskap. Det er gratis å spille og man kan bruke penger på nytt utstyr og boosts.

http://fronttowardsgamer.com/wp-content/uploads/2012/09/hawken-pic-2.png
(klikk bilde for trailer)

I skrivende stund venter jeg spent på å få spille Betaen, nå mangler det bare at serverne kommer opp så skal jeg herje med Mechs og fancy våpen.

Er det flere her som spiller det? Har ikke spillt det før selv men det ser ut som noe man kan spille mye etter hvert.

Om noen vil ha tak i meg i spillet heter jeg F4celess der også. bare å legge meg til.
Spill som innebærer at man 'kjøpe seg fordeler' med ekte penger er noe dritt etter min mening... Men så jo greit ut
Skal ikke Hawken være kompatibel med Oculus Rift? Kommer garantert til å kjøpe det uansett, virker veldig bra og gjennomført.
Sitat av StokkAnda Vis innlegg
Spill som innebærer at man 'kjøpe seg fordeler' med ekte penger er noe dritt etter min mening... Men så jo greit ut
Vis hele sitatet...
Enig. Alle "Pay to win" spill suger. Alltid en tulling eller to som bruker flere titusen på slike ting og ruler alt og alle.
Sitat av Xernox Vis innlegg
Enig. Alle "Pay to win" spill suger. Alltid en tulling eller to som bruker flere titusen på slike ting og ruler alt og alle.
Vis hele sitatet...
Mener å ha hørt at det er snakk om gjenstander man kan få tak i uansett, bare at det er en snarvei i å bruke penger.

Hører at det er noen servere oppe nå. Men får ikke kobla til de som er der. sikkert bare en bug.
Sist endret av F4celess; 26. oktober 2012 kl. 23:54.
Da var beten på vei å bli lastet ned. Hvorfor ikke prøve når er beta og gratis liksom
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ny beta denne helga
Sitat av StokkAnda Vis innlegg
Spill som innebærer at man 'kjøpe seg fordeler' med ekte penger er noe dritt etter min mening... Men så jo greit ut
Vis hele sitatet...
Sitat av Xernox Vis innlegg
Enig. Alle "Pay to win" spill suger. Alltid en tulling eller to som bruker flere titusen på slike ting og ruler alt og alle.
Vis hele sitatet...
Dette kommer jo helt an på hvordan de gjør det. Har dere spilt APB Reloaded? Her kan man kjøpe seg utallige våpen, biler, premium-medlemskap og whatnot. Men det er ikke et must, man kan helt fint spille spillet uten å betale.

Samtidig har man jo de som gjør det på den sleipe måten. Ta f.eks. Killing Floor: nylig ble det introdusert DLC-våpen som man må betale for. Dette gir en fordel for spillerne som gidder å betale (f.eks. Buzzsaw Bow til Berserker). Dette er den "dårlige" måten å gjøre det på.

Det kommer bare til å bli færre og færre spill dere kan spille hvis dere ikke liker P2W-modellen, da det i dagens kopieringssamfunn er en av de få måtene spillprodusentene faktisk kan tjene penger.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Må bumpe denne litt.

Ble infomert om dette spillet av en bekjent nå i helgen. Som ivrig linux bruker visste jeg ikke om det ville fungere i playonlinux (wine), men jaggu fikk jeg det så godt som rett opp å gå. Nå angrer jeg litt.

Spillet var vanvittig fengende og jeg synes det er veldig bra laget. Settingen er konge, mech'ene er kule .. spillet er rett og slett dritgøy!

Vil anbefale flere å teste det !