Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 664
Har flere iPhone og det siste året( mulig iOS versjonoppgradering ) har disse blitt helt rare m t p lading mot Mac, dersom jeg forsøker å lade med USB mot Macen må jeg taste inn PIN før jeg får ladesymbol i batteriet.

Er det noe som kan gjøres slik at de kan lade umiddelbart?
Sist endret av ketoDaddy; 5. november 2023 kl. 10:05.
Nå har ikke jeg mac, men dette går på sikkerhet å gjøre, mener det skal holde å gå inn på faceid og kode og slå på tilbehør på listen. slik at du godkjenner sikker usb-kobling
Sitat av RapTouR Vis innlegg
Nå har ikke jeg mac, men dette går på sikkerhet å gjøre, mener det skal holde å gå inn på faceid og kode og slå på tilbehør på listen. slik at du godkjenner sikker usb-kobling
Vis hele sitatet...
Ok, men hva hvis man kun har ladekabel med usb a? Har flere USB selv som ikke har data pin tilkoplet så skal kun levere strøm. Har opplevd dette mye i det siste selv med kun ladekabel og lader
Om det kommer rett fra USB lader er det ikke noe slikt tull.