Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 872
Noen som har erfaring med RealLeaf?

Funker det greit å røyke med hasj? Smaker det noe godt?

Hvilke har dere eventuelt prøvd? Hvis dere har prøvd fler, hvilken likte dere best, og hvorfor?
Anonym bruker
"Trekantet Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kanskje vært en ide å forklare hva det er? Lagt ved en link?
Anonym bruker
"Mekanisk Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg synest det fungerer utmerket, men pakken med urtene tørker litt vel fort.
Funker helt fint det. Kanskje litt skarp for halsen i starten, men det venner man seg fort til. Brukte natural varianten, den uten noen smak. Noe dyr, men også passe drøy. Likte den best i vannpipe, men den var helt kurant i joner også.
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
fungerer greit, men er alt for finmalt, asken havner faen meg over alt
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kanskje vært en ide å forklare hva det er? Lagt ved en link?
Vis hele sitatet...
Det kunne jeg gjort, men spurte om erfaringer, så ville ha folk som hadde prøvd det! Er også kun ett kjapt Google søk unna, men her er en link: https://realleafshop.com/

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg synest det fungerer utmerket, men pakken med urtene tørker litt vel fort.
Vis hele sitatet...
Høres bra ut! Hvilke har du prøvd?

Sitat av spongenova Vis innlegg
Funker helt fint det. Kanskje litt skarp for halsen i starten, men det venner man seg fort til. Brukte natural varianten, den uten noen smak. Noe dyr, men også passe drøy. Likte den best i vannpipe, men den var helt kurant i joner også.
Vis hele sitatet...
Aiit! Tenker kanskje å prøve «stimulating», i vanlig J!

Sitat av kamelia Vis innlegg
fungerer greit, men er alt for finmalt, asken havner faen meg over alt
Vis hele sitatet...
Aahah, typisk. Røyker heldigvis bare ute!
Sist endret av LilleLord68; 9. mars 2023 kl. 11:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Kjempe fornøyd, bruker det hver dag istedefor tobakk, med både grønt og brunt. Sørg for å blande det veldig godt, ingen store kickere. Lungene mine elsker det.

Litt sår i gane og hals av å røyke den, men med kullfilter i jointen så føles det definitivt bedre enn tobakk for meg. Kjøper de originale og billigste typene. De med terpener og masse tull har ingen effekt og smaker nesten likt.
Sitat av skrpappa Vis innlegg
Kjempe fornøyd, bruker det hver dag istedefor tobakk, med både grønt og brunt. Sørg for å blande det veldig godt, ingen store kickere. Lungene mine elsker det.

Litt sår i gane og hals av å røyke den, men med kullfilter i jointen så føles det definitivt bedre enn tobakk for meg. Kjøper de originale og billigste typene. De med terpener og masse tull har ingen effekt og smaker nesten likt.
Vis hele sitatet...
Aah, skjønner! Var å kjøpte en mango kush nå, ble litt revet med av han i kassa. Skulle nok kanskje ha gått for en av de mer orginale! Men uansett fornøyd å slippe tobakk og nikotin!
Sist endret av LilleLord68; 9. mars 2023 kl. 16:31.
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av LilleLord68 Vis innlegg
Aah, skjønner! Var å kjøpte en mango kush nå, ble litt revet med av han i kassa. Skulle nok kanskje ha gått for en av de mer orginale! Men uansett fornøyd å slippe tobakk og nikotin!
Vis hele sitatet...
De smaker det samme, bare noen få av de som er tilsatt naturlige terpener som har synergi med cannabis.
Du vil nok ikke merke noe til det, men det har ørsmå gode effekter sammen med weed/hasj.