Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2878
Jeg leker med tanken på å reise nyttårsaften.

Har du noen fine steder du vil/har besøk? Eller kanskje du har hørt fra noen andre? Skriv hvor du ønsker å feire nyttår, enten i år eller senere!
Har alltid hatt lyst til å feire nyttår på Island, men det har alltid kræsjet med andre ting. Har veldig lyst til å oppleve det landet på vinterstid, det virker så majestetisk.

Ellers så er de korrekte svarene Sydney, Australia og Rio de Janeiro, Brazil. De to byene er jo kjent for å ha totalt crazy nyttårsfeiring.

Noe jeg også har hatt veldig lyst til er å kjøre nyttår i New Zealand, hoppe på fly til Honolulu og feire igjen der. Siden du flyr "bakover" så rekker du to feiringer på ett døgn. Dette kan også gjøres mellom andre byer, feks. Sydney og LA.
Jeg feiret forrige nyttårsaften i Auckland. Var mye folk og forsåvidt morsomt, men fyrverkeriet kunne nesten jeg gjort bedre.

Som nevnt over trur jeg Sydney eller Rio er ganske artig.
Vurerer Polen. Mest fordi det er sykt billig å fly dit nå, og vil være det eneste jeg har råd til nå som jeg er student igjen^^ men er sikkert kult der også
Nyttårsaften i New York. Det å se ballen dette ned i Time Square sammens med 200 000 andre gærninger tar kaka! Festen etterpå pleier å være av like høy kvalitet!
Jeg og et par kompiser skal reise i romjula/nyttår. Har enda ikke bestemt oss for hvor, men dette blir avgjort og bestilt til helga.
Står mellom storby og ''varmere strøk''
Polen er veldig aktuelt mtp pris osv. Noen som har feiret nyttår i f.eks Krakow eller Warszawa?
Sist endret av Platynator; 17. november 2014 kl. 17:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg skal til Berlin i romjulen/nyttårsaften, er det mye liv der?
Berlin er en av de kuleste plassene som fins

En av mine store favoritter. Har aldri vært der nyttår dog.
Sitat av kariii Vis innlegg
Berlin er en av de kuleste plassene som fins

En av mine store favoritter. Har aldri vært der nyttår dog.
Vis hele sitatet...
Har du noen anbefalinger om hva vi kan gjøre der? Er der fra 25. des til 5. januar sammen med 3 andre kompiser.

Han ene er tysk så han kan nok vise oss litt, men tips taes alltid imot!
Jeg og kjæresten tar turen til Gdansk i Polen i år. I fjor feiret jeg nyttår i Barcelona noe som var en kjempeopplevelse. Jeg har aldri vært i Polen før, så dette kan bli spennende. Ikke noen spesiell grunn til at vi valgte Gdansk utenom at det ser ut som en fin by og er lei av nyttår i Norge.
De bruker vel å ha noen voldsomme mengder med fyrverkeri nede i Spania?
Ellers så kunne jeg godt tenke meg å feire i Norge med venner og familie, men da med hjemmelaget/importert fyrverkeri så klart