Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 849
Heisann, vi hadde egentlig planlagt å spille League of Legends 5vs5 ranked idag, men desverre så ditcha mid'en vår oss.

Vi håpte derfor at noen her vil spille med oss.

Du må være over 18 år, maine mid og ha litt ferdigheter. Vi spiller bare for gøy egentlig.

Krever og mic
Når skal dere starte? Hadde vært morro, men skal spise akkurat nå
Vi starter egentlig ASAP. Har du et gamertag vi kan sjekke ut?
West right? GT: kandet der, ikke noe imponerende å vise fram på profile atm men xD
Hehe, ja stemmer. Glemte å si at vi spiller på West ja. Skal titte da
SHARKFACEGANG
mkey's Avatar
Heisann! Kunne vert gøy dette her, hvordan gjør dere det? Kjører dere tryouts, eller hvordan? mkeeeey @ EUW, 23 år, spiller det meste, men mainer mid.
Ja, vi tar en tryouts. Gidder ikke kjøre rett ut på ranked om det er en som ikke hører hjemme der. PM Gamer tag om du ikke vil poste det

Sendte deg en invite, så ikke at du skrev nicket ditt.

Sender deg Teamspeak info på lol.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Trenger dere en backup/reserve spiller? Spiller alt! Er ikke så seriøs. Helst for fun!
kan jeg bli med ? Leter etter et team. Jeg Mainer Mid med lux, nidalee, syndra, akali osv. eneste problemet er at jeg er 17, blir 18 i november...
Har vert opp på Gold 5 Når jeg try hardet, nå ligger jeg på silver 3-2

LOL username : Wisth