Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 876
Hallo,
Nå har det seg slik at vi ikke får bruke mobil på skolen og trenger derfor en billig og god mp3 spiller.
Har sett litt på den nye ipod shuffelen, den virket grei den.
Men nå liker ikke jeg apple pga. itunes, men hva mener dere jeg burde velge?
Er åpen for prisøkning men vil holde meg under 1500, trenger forsåvidt ikke skjerm men er jo en fordel da.
Jeg ville bare fortsatt å bruke mobilen som mp3-spiller, det er utrolig hva noen lærere ikke skjønner seg på.
Jo, men hadde planlagt og kjøpe mp3 pga. mobil spillern er så dårlig, hvis noen ikke vet om en god en for windows mobile 6 da?
Kjøp deg Shuffelen hvis du vil ha den, og tenk ikke på iTunes. Det finnes mange andre gode og brukervennlige programmer som kan brukes til iPod. Mener å huske Media Monkey var ett av dem.
Jeg er veldig fornøyd med Creative Stone plus
Den har faktisk en liten høytaler og

Husker ikke pris, men mindre enn 1500,-
Er ikke sikker på hvorfor men jeg liker bare ikke den creativen, syns bare den shuffelen var så ekstremt liten og fin, enkel og få plass til i lommene og over alt
▼ ... over en måned senere ... ▼
Creative stone pluss, og den vanlige (uten skjerm) er jo omtrent samme størrelsen. Der kan man bare lime inn sanger, uten å gå gjennom iTunes ol. Man kan jo også bruke en Media player vist men ønsker det.
iPod Shuffle med 1 gb koster rundt 300 kr.. Den er utrolig liten og fin! Perfekt til å jogge med, og ha med seg over alt