Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 501
Hei, freaks

Jeg har røyket en god del jointer de siste årene, som oftest med realleaf urter eller med weed. Sjeldent brukt tobakk, da jeg ikke er så fan av det.

Men i går hadde jeg ikke noe grønt eller urter, og shady har noe leveringsutfordringer med realleaf så har ikke bestilt inn noe enda heller.

Så jeg og en kompis lagde en joint med grønn te fra en te-pose. Det svidde ikke i halsen, smakte egt. ganske godt og jeg har ikke kjent på noe uvanlig etter det. Greia er jo at jeg finner veldig lite informasjon av røyking av sånn type te, og lurer derfor på, om folk veit noe om dette er helseskadelig på noe som hellst måte? Er litt gira på prøve det igjen i kveld, men vil høre om noen veit om det ikke er helt bra først!

Jeg vet forresten om de andre mulighetene med å lage pipe av boks og sette en klump mellom to kniver eller en nål, men er litt uaktuelt å styre med det her jeg bor akk nå!
Sist endret av JokerenHer; 2. januar 2024 kl. 18:51.
Det er jo planter på lik linje med det andre folk røyker så tror ikke det er noe mer farlig enn tobakk hvertfall.
smaker hvertfall bedre enn greengo. men det varierer på teen. earl grey/grønn te pleier å være trygt