Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 4819
Jeg har mange Oxycontiner. Har sett på youtube at dem røyker dem. Er det noen her som har prøvet dette? Og hvilken rus får man?
http://www.erowid.org/pharms/oxycodone/oxycodone.shtml

Noe mer enn det kan ikke jeg hjelpe deg med, dessverre
Sist endret av kyllingfisk; 1. november 2010 kl. 00:03.
Dette stoffet blir så neglisjert på amerikanske sider som om det er er verdens farligste stoff? Jeg har sett en drøss av disse videoene som går på youtube. Og har selv gått på dette stoffet og har ikke noe negativt og komme med? Som det blir fremstilt på youtube?

Dette er ett lovlig legemiddel som blir solgt til akkurat dem som trenger det. Og spørsmålet mitt er om det vil virke bedre vist jeg røykte dette?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Nei, men det du vil få er masse rare fyllstoffer ned på lungene som ikke har noe der å gjøre, i og med at bare en liten brøkdel av selve pillen er oksykodon.

Å røyke piller har blitt tatt opp et par ganger på forumet fra før, bla. i denne tråden.
Sist endret av Dodecha; 1. november 2010 kl. 02:19.
Sitat av Chang Vis innlegg
Dette stoffet blir så neglisjert på amerikanske sider som om det er er verdens farligste stoff? Jeg har sett en drøss av disse videoene som går på youtube. Og har selv gått på dette stoffet og har ikke noe negativt og komme med? Som det blir fremstilt på youtube?

Dette er ett lovlig legemiddel som blir solgt til akkurat dem som trenger det. Og spørsmålet mitt er om det vil virke bedre vist jeg røykte dette?
Vis hele sitatet...
Lovlig betyr ikke alltid trygt. Ja folk tror opiater og opioder er kjempefarlige stoffer. Ja det er sterkt fysisk avhengihetskapende, men det er noe man aldri vil se noe til ved sporadisk bruk. Vil heller si at opiater/opiater er farlig vis du har kroniske smerter. Oxy veldig sterkt, sies at det kan sammenlignes med heroin, men har aldri testa heroin.

Angående røyking av oxy jeg har hørt du kan gjøre det er vist ganske populært i usa. Effekten blir nok mindre og piller inbeholder mye annen dritt så jeg anbefaler det ikke.
Det eneste du oppnår med å røyke det er raskere "rus". Den vil også vare en del kortere. Det er også en del bindestoffer i tabletten som ikke er så bra å dra nedi lungene.
Du kan heller ikke røyke alle typer OxyContin. Det bør være 80mg tabletten.
Jeg regner med du har sett oxycontin express på youtube...
Pga. at biotilgjengelighet'en er så høy på oxycontin er det beste bare å ete eller "bombe" tabletten tror jeg. Jeg har ikke eksperimentert med det siden jeg tar 80mg tabletten. Jeg har ganske stor respekt for stoffet.
Den ligger på 60-87% Det er ganske mye til å være et smertestillende i den klassen.
Det kan taes iv, im, rektalt, røykes, snortes, etes normalt eller "bombes"

Grunnen til at de framstiller det som "verdens farligste stoff" har nok med at så mange har dødt pga. missbruk. Det er også ganske lett å få tak i.
Er vel ikke uten grunn de kaller det for hillbilly heroine heller..
Det er absolutt ikke et stoff man leker seg med.

Anbefaler deg å lese tråden her https://www.flashback.org/t103579
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Nei, men det du vil få er masse rare fyllstoffer ned på lungene som ikke har noe der å gjøre, i og med at bare en liten brøkdel av selve pillen er oksykodon.

Å røyke piller har blitt tatt opp et par ganger på forumet fra før, bla. i denne tråden.
Vis hele sitatet...

Hei takk for svar. Og takk for linken. Da ble jeg litt mer klokere at man ikke bør røyke disse pillene.

Sitat av pamparius Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Nei kommer ikke til å røyke disse pillene. For meg så var dette kun ett spørsmål?
Om det var noe sterkere enn å ta dem og kanskje det ville virke lengre enn å svelge dem. Men har nå fått en del gode svar. Så igjen takk.