Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2753
Får ikke Daemon Tools til å funke i windows 7 . . Any ideas ?
Vet ikke om dette funker men du kan høyreklikke på exe fila, og velge kjør som Windows Vista/Windows XP.
Jeg har aldri hatt noen som helst problemer med å installere Daemon Tools i Windows 7... Last ned Daemon Tools Lite og se om det funker.
funker fint. støtter vindows 7.
Fungerer helt fint her også (Windows 7 home ultimate x64) så det er sannsynligvis noe med installasjonen hos deg som er problemet. Forsøk å avinstallere og installere på nytt? Eventuelt les gjennom FAQ / Trobuleshooting på Daemon Tools egne sider.
Hvilken versjon av Windows 7 har du? I de første betaene var ikke Daemon Tools støttet, men det fungerer på nyere versjoner som RC og release.
Funker fint her også, og har alltid gjort det.
funker nå , var bare en gammel innstall fil jeg hadde liggende :b
heh
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Funket ikke med engang windows 7 kom.
Så jeg valgte å gå over til å bruke Magiciso.
Funker akkurat like bra.
Sist men ikke minst er programmet freeware i motsetning til daemontools.
Sist endret av Alphanio; 22. november 2009 kl. 19:56.
Daemon-Tools er freeware og fungerer på Windows 7. Skjønner ikke hvor du har fått det der ifra, Pro koster, men ikke den vanlige.
http://i32.tinypic.com/6gaiw5.jpg
Brukt: Daemon tools lite & kjør som admin.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Funker ikke her heller Står at kernel-debuggere må vere aktivert... Hva er det?
Tips : Prøv ALLTID å google feilmeldinger. Noen har stortsett hatt problemet før deg. Er rimelig sikker på at det er en fix i denne tråden men du får se gjennom sjøl.-