Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 691
Anonym bruker
"Grønn Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kort sprøsmål om lyrica, om man tar én, og man ikke synes den ikke gir sterk nok effekt, kan man ta en til og få sterkere effekt? Har hørt noe snakk om at det ikke funker etter det har gått en viss tid osv. og ønsker gjerne å finne ut uten å kaste bort en god pille
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja, det kan du. Effekten blir sterkere.
Mulig det ja husk lyrica tar en stund før det kicker, og etter min erfaring er det greit å blande med ett annet rusmiddel for å få optimal funk
Anonym bruker
"Grønn Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tok en til nå, er oppe i 600mg som Psychonaut lister som høyeste innenfor vanlig dosering
Får se hvor det går, merker allerede litt funk av den første. Skal hoppe i dusjen mens jeg venter på at den andre kicker.
Anonym bruker
"Sub-tropisk Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vet folk som har spist på seg toleranse og vært opp i 2100 mg i ett svelg.

Lyrica er nesten sånn at du må doble dosen hver dag for å få samme rus
Anonym bruker
"Grønn Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vet folk som har spist på seg toleranse og vært opp i 2100 mg i ett svelg.

Lyrica er nesten sånn at du må doble dosen hver dag for å få samme rus
Vis hele sitatet...
Har fått med meg det med toleranse, skal ta meg en grei pause ca 7+ dager mellom hver gang slik at jeg slipper å spise opp alt så raskt pga like effekt
Anonym bruker
"Grønn Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Kort spørsmål; jeg kjenner at the begynner å dabbe av, vil en redosering funke? Eller blir det bortkastet? Det er 5 timer siden jeg tok første dose.
Anonym bruker
"Grønn Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Og hvor stor dose bør jeg ta hvis jeg kan redosere.
R.i.p 23.04.2021
Anbefaler og holde deg til 300mg på morningen og eller redusere med.150mg på ettermiddagen
Anonym bruker
"Grønn Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Nå er det dagen etterpå, vet ikke om jeg har hangover eller enda er høy. Øynene dirrer og balansen er fucka !