Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 506
Jeg har i en tid nå forsøkt å seponere Valium.
For å enklere kunne takle abstinensene så har jeg tatt 30-60 mg Kodein etter behov.
Det som har vært grunnen til at jeg tross flere forsøk ikke har klart å fullstendig seponere benzodiazepiner hittil er at abstinensene består av bla. Kvalme og Sure oppstøt, noe Kodein noen ganger hjelper for.

Jeg er livredd for å få brekninger eller kaste opp (emetofobi) og lurer derfor på følgende:

Etter deres erfaringer: Hvor lang tid tar det vanligvis før man blir såpass avhengig av Kodein at Kvalme blir en del av abstinensene, tatt mitt forbruk i betraktning?
Og hvilke kvalmestillende funker for kvalme når denne skyldes abstinenser? Er Afipran særlig effektivt?

Forøvrig:

Noen flere enn meg som har fått halsbrann, sure oppstøt, magesmerter og luftplager i mage- og tarm etter seponering av benzodiazepiner?
Sist endret av Who?; 29. juli 2018 kl. 04:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
nå har jeg ikke peiling på kvalme ang kodein osv..
men for meg har loppefrø gjort susen for sure oppstøt osv, det sies forresten at disse skal øke opptaket av medisiner.. ikke noe jeg har merket men..