Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2528
Hei trenger raske! svar noen som vet hva som får meg til og spy? Kunne trengt for og slippe en tur med skolen!
Hva, skal du vise frem spyet ditt til noen? Trenger strengt talt ikke å spy, det burde holde å si at du har gjort det.
Fingrene godt ned i halsen fungerer sikkert helt greit.

Samtidig skjønner jeg ikke helt hvorfor det skal være nødvendig. En skoletur er ikke verdens ende, så det kan vel ikke være så gale?
New generation
colakork's Avatar
Putt fingeren så langt ned halsen du kan så flyr det ut oppkast etter et par pokes.
(deepthroat fingeren)

Men er du sikker på at du vil gå glipp av skoleturen, nå rett etter skolestart? Det er sånt skolen gjør for din skyld.

Tenk over det hardt før du skulker da! Er leit å gå glipp av sånt og falle utfor..
om du bare skal lure foreldre, var trikset som liten.. Ta og fyll søppelbøtta med vann (ta ut posen om den er i) , så brekker man seg som en helt. Mens man tømmer vannet i do, fake spy uten og spy fixed.
Vil ikke anbefale noen å lukte hunden sin i rompa, dere kan jo bli skikkelig lei dere og det gjelder både hund og eier.

Om du ikke klarer å spy så kan du jo bare si du anusvulkanus og at det spruter ut bak, garantert ingen som vil sjekke om det stemmer.
En spiseskje koksalt.

Men obs, en gang kastet jeg ikke opp, bare var dødsjuk i et døgn. Ikke spes helsevennlig.
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Enig med Deadlock. Trøkk hånden din langt ned i halsen.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av random67489 Vis innlegg
Vil ikke anbefale noen å lukte hunden sin i rompa, dere kan jo bli skikkelig lei dere og det gjelder både hund og eier.

Om du ikke klarer å spy så kan du jo bare si du anusvulkanus og at det spruter ut bak, garantert ingen som vil sjekke om det stemmer.
Vis hele sitatet...
Takk for en god latter!