Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3131
hei jeg røyker da 3 pakker rulle tobakk i uken og vet at det er alt for mye og svindyrt så skulle gjærne klart å bremse ned for dette går utover økonomien min da en pakke koster fra 240kr til 244kr litt avhengig av butikk.men dere skjønner problemet når det blir så mye penger bare på en måned.er ung ufør så blir jo mye fritid har jo noen hobbyer men røyker like mye når jeg driver med di og
Har du prøvd snus? Det var sånn jeg sluttet helt etterhvert å røyke. Tror du trenger mindre snus hvis du feks kjøper General xtra sterk. Men hvis du kjede røyker, så er det lett at du gjør det samme med snus, og da blir jo kostnaden omtrent det samme.
Greia er å finne ut av mønsteret ditt. Hvor mye røyker du på en dag? Hvor mange sigaretter? Finn antallet og sett opp en røykeplan. Du kan vente to timer mellom hver røyk. For vanskelig? 1 time. Finn et komfortabelt startpunkt og innfinn deg med at det vil ta tid å trappe ned.
Personlig anbefaler jeg cold turkey, med snus som hjelpemiddel. Men snus er enda verre og slutte med etter min erfaring med begge, så snusen bør tas når det kjennes som verst. Hvis du vet du ikke har god disiplin så dropp snusen og ta ubehaget som en mann. Røyking er seriøst latterlig så jævlig skadelig det er. Men det vet du jo. Ligg unna alkoholen og. Tren, gå turer pg se på dette som en mulighet til forbedringen. Du klarer dette��

Kaffe kan være en trigger. Ligg unna. Er du vant til en røyk etter hvert måltid. Finn noe annet å gjøre. Hold en blyant isteden, høres dumt ut men nikotinbehovet er størst når du normalt pleier å røyke. Finn ut hva slags situasjoner som trigget nikotinsuget. Finn erstatning
Sist endret av NodSquad; 28. august 2016 kl. 02:01.
Etter det ts beskriver så tror jeg ikke at han ønsker å slutte, bare røyke litt mindre. Mitt tips til deg ts:Mann deg opp! Jeg veit at nikotin kan være vanskelig å slutte med, men så forbanna vanskelig er det ikke. Når du får lyst på en røyk så prøver du å tenke på/gjøre noe annet. Det kan være tøft en stund, men etter en del uker så er det meste av sug borte. Slutta selv å snuse for 1/2år siden etter noen år med prellen i leppa. Nå er det nesten ingenting her i verden jeg har mindre lyst til å gjøre, enn å stappe en møkkpose opp i kjeften igjen. Dette går fint. Om du skal slutte helt er nedtrapping bare dumt etter min mening.
E-sigarett?