Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 914
Crew lofotLAN 2012
PureRushh's Avatar
Hei!

Det var sorgens-time kommet. Mine Monster Turbine Cable earbuds har tatt kvelden. Dette er et av de beste headsettene jeg har hatt opp igjennom tiden, og jeg har vært så fornøyd med lyden fra disse. Har et par Monster Tubine Gold liggende, men de lever rett og slett ikke opp til forventningene mine, så er mer inerissert i et par nye.

Jeg har falt ut av verden med earbuds og lurer på om det er noen der ute som har et par earbuds som de vil anbefale? Kanskje noen som ligner på Monster Turbine Pro?

Jeg bruker earbudsene så og si overalt. På skolen, trening, jobb, bussen osv. Så jeg er ikke akkurat så interissert i et headsett, synes det blir for stort å ta med seg og er kanskje litt for klomsete. Jeg er hører på en del sanger med bass, så kan være greit med et headsett med god bass.

Pris er ikke så viktig, er begrunnelsen god nok for et dyrt headsett, er det nok verd prisen.

Takker for alle innspill og tanker!
Mange timer god lesing på head-fi.org
Et hav av muligheter... Jeg sverger til shure sine produkter. Har selv SE535, enormt god lyd og fantastisk byggekvalitet, men kanskje litt lite bass i sammenligning til det gamle paret ditt.

Du kan jo også sjekke ut custom in-ear, mye flott der, men flott prisklasse også!

Lykke til med letingen
Bruker inears fra Beats by dre, fantastisk fine.
Med tanke på bass, vil jeg spesielt anbefale de.
Min pappa likte de så mye at han fikk et par til jul, han har vært musiker hele livet og digger lyd.
Dårlig rykte på seg kanskje, men det er ubegrunnet kritikk for det meste.
Ikke så altfor dyre heller.
har ikke brukt noen av de dere nevner over, men er storfornøyd med mine Bose IE2. Eventuelt, så kan du kikke på Bose QC20 Som er støydempende.
Sist endret av Entima; 12. november 2013 kl. 09:52.
Storfornøyd med Bose QuietComfort 15 iallefall..

Til in-ear foretrekker jeg AKG Quincy Jones Q350..
Shure se5235 er fantastiske, sitter med dem i ørene akkurat nå. Kan også anbefale Westone 4 (Tror det er rett navn), som også er fantastiske Men siden alle earbudsa har forskjellige prisklasser hadde det vært hjelpsomt om du hadde kunne delt ett omtrentlig budsjett du kunne vært interessert i å bruke på nye buds
Crew lofotLAN 2012
PureRushh's Avatar
Trådstarter
Er villig å bruke 2000-3500kr :-)