Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1576
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Oh shit. Miltbrann har spredt seg i USA. "Mest sannsynlig er dette biologisk krigføring", sa noen eksperter i USA på tellyen nettopp. Det begynner å bli skikkelig skremmende hvis dette faktisk er biologisk krigføring. Jævlig vanskelig å forhindre det. F. eks kopper. Ingen som er født etter 1976 er vaksinert for kopper i Norge, dvs at hvis hele Norge blir infisert av kopperviruset (som Russland, USA og noen Øst-Europeiske og Midtøsten land har) dør alle som er født etter 1976. Utenom de som er i militæret, vi har bare nok vaksiner til dem, ikke til resten av landet. Joppi, da blir jeg reddet i alle fall.

[edit]
en liten url.
[/edit]
Sist endret av Gusto; 9. oktober 2001 kl. 21:44.
Norge gjør ingen flue fortred, så vi er nok ikke det første terrormålet
Better than thou.
Opprinnelig postet av Falbe
Jippi!
Vis hele sitatet...
For hva om jeg tør spørre?!

[1500 Posts ]
Jippi fordi jeg er født før 1976. I live!
Opprinnelig postet av Sharken
Norge gjør ingen flue fortred, så vi er nok ikke det første terrormålet
Vis hele sitatet...
Vi har vel ikke glemt "Oslo-avtalen"? Den pisser jo muslimske land rett i trynet... Ikke det at jeg tror noe vil skje, men vi er ikke helt borte i denne saken...
Better than thou.
Opprinnelig postet av Falbe
Jippi fordi jeg er født før 1976. I live!
Vis hele sitatet...
Hehe, men det er ikke dama di!!
Opprinnelig postet av Lando


[1500 Posts ]
Vis hele sitatet...
betyr bare at du sitter altfor mye på pc'n..
Better than thou.
Nei, det betyr at jeg sitter altfor mye på internett. Sitter ikke så altfor mye på pc'en. *kremt*

Og jeg heter vel ikke Lando!!
Lando: jeg tenkte på å skrive det.. men.. så tenkte jeg: det går da på det samme? sitter du mindre på pcn enn på internett? poster du med wap'n eller hur?
Jeg tror kanskje det er LITT for mye "oppstyr" rundt detta temaet om teorisme nå.. jeg tror faktisk det er JÆVLIG liten sjans og gå til angrep på norge, før det første så er norge et lite land og for det andre: hvorfor i HELVETE skal de angripe norge? tror heller de tar USA... er jo de som de ser som "hoved" fiender..
improbable
Gusto's Avatar
Trådstarter DonorAdministrator
jeg er i militæret nå, og jeg blir sint bare NOE skjer. ikke fordi jeg skal ut i strid, det kommer aldri til å skje uansett (jeg er kontorrotte), men fordi det er beredskap (alfa nå). men hvis det skjer noe mer rundtom i europa blir det sikkert høyere beredskap. dvs mer vakttjeneste og skid. virker litt egoistisk å tenke slik, seff er det trist med denne situasjonen som har oppstått, men det er fortsatt irriterende å ha vakttjeneste.
Gusto: hehe.. kjipt =P men.. en ting.. hvorfor er du i militæret for å sitte på kontoret? skal man ikke løpe i skogen og "leke" krig da?
improbable
Gusto's Avatar
Trådstarter DonorAdministrator
det er helst på rekruttskolen du er ute i skauen og slikt. dessuten avhenger det på tjenestestedet ditt. jeg sitter på sverresborg (vpv) på et kontor. ikke noe løping i skauen utenom 2 øvelser gjennom 11 mnd.