Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: DPP - Helter eller idioter ?
Helter 14 53,85%
Idioter 12 46,15%
Stemmegivere: 26. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  9 2296
- Det Politiske Parti -
-------------------------
Hva synes dere om dem ?
/me LIEK DPP for å si det sånn, rent politisk så er de vel verre en rv, men jeg synes de har en jævla morsom politikk.
Statsbudsjett på anbud og 10 komikere på lista må bare bli phet!
Så hva synes dere om dem? idioter eller helter?
frontfigurene er hvertfall helter
skulle bare hatt med Kristoffer Schau...

Jeg håper så absolutt at dem IKKE danner regjering (jada veldig liten sjangse)

Men en representant eller 2 det det blir bra...
Aldri hørt om dem så jeg stemmer Idioter!
idle
Trådstarter
Originalt postet av zeth
Aldri hørt om dem så jeg stemmer Idioter!
Vis hele sitatet...
?!?!
Tical Faen Steike: Jeg har aldri hørt om DPP (det politiske parti etter hva jeg forstår), så dermed velger jeg å stemme (på denne pollen her, ikke i valget) på at dem er idioter.
Jeg syns det er et lovende parti pga at de lar folket bestemme ALT. De har jo ingen egne meninger

Jeg hørte at en av de som er med i partiet hadde noen egne meninger og ble satt lenger ned på lista dems
idle
Trådstarter
hehe stemmer det, det var Dagfinn Lyngbø som beynnte å få utvikle egene meninger så han havnet lengere ned på lista demmers..
Hvis de skal danne regjering så blir johan golden statsminister
De sier selv at de ikke vil ha noen representanter på Stortinget fordi da blir det så mye arbeid..
Dessuten lover de medvind og nedoverbakker...
idle
Trådstarter
det flotte blir jo i tilfelle at vi skal stemme for dem, så hvis 70 % stemmer for og 30 % imot så vil dpp jobbe 70 % for og 30 % imot
De har forsåvidt uttalt at det vil være en stor personlig tragedie om de havner på stortingen
DPP rulz!
det sexuelle overgrepet er jo bra dah...