Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1255
Jeg lurer på hva meskalin egentlig gjør, hvilke type visuals er det for eksempel, hvordan er det i forhold til sopp og acid
Har bare erfaring med rein meskalin, ikke kaktus.
Vil si det er litt mildere i forhold til hvor tura du blir, kommer jo seff ann på dose.
Bodyloaden er litt som sopp. Husker visualsene var at jeg fikk veldig HD-syn. Kunne se maur bevege seg i grusen på lang avstand. Blir veldig var for alt. Du blir energisk, litt "speeda"/stimulert. Skyer mot blå himmel ble veldig fraktaliserte og var veldig interessant å stirre på. Opplevd å se chakra/energi strømme rundt som blå neonrør under huden min. Var rimelig sykt.
Har tatt det på festival og synes det funka bra i den settinga. Også tatt det aleine og gått en tur til skogen. Vil si jeg har fått større "aha" opplevelser av sopp og innsikt. Spiste middag med familien min uten at de merka noe samme dag som jeg tura på meskalin en gang, det hadde vært vanskeligere hvis det var sopp eller syre.

Du kan lese trip-rapportene mine her
https://freak.no/forum/showthread.ph...light=meskalin
https://freak.no/forum/showthread.ph...in#post2090405
Erfaring med ren meskalin, som ikke er kaktus ? Mener du syntetisk ? Temmelig uvanlig, da det er krevende å fremstille.
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av [protus] Vis innlegg
Erfaring med ren meskalin, som ikke er kaktus ? Mener du syntetisk ? Temmelig uvanlig, da det er krevende å fremstille.
Vis hele sitatet...
LSD er krevende å fremstille, men noen gidder å gjøre det også.
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Syntetisk meskalin eller ekstrahert? Har selv ekstrahert meskalin fra kaktus, litt jobb men funka bra ja
Kjøpte et noen gram syntetisk meskalin på dw en gang i tiden. Skulle ha kjøpt et kilo for å si det sånn.

Makan til snillere psykedelia har jeg aldri vært borti, det kan til dels minne mye om sopp, men jeg ble ikke uggen slik jeg blir når magen begynner å sutre over at det er tungt å fordøye sopp.

Bodyloaden kan beskrives om lett til middels, jeg synes lsd kan bli litt heavy på tur opp, men det bruker å gi seg etter den første peaken, meskalin var mer sånn, har har du en sky å ligge på mens jeg løfter deg opp, og når du først var kommet helt opp så ble det litt elektrisk, ikke like elektrisk som på mdma, en distant mellow firmenning av mdma type bodyload.

Jeg hadde ingen kvalme, ingen ukomfort i det hele tatt, jeg blir veldig frysen på sopp og syre, typ. superundertøy og ullgenser i juli.
Det blåste sterk kuling da jeg prøvde første gangen og kroppstemperaturen holdt seg stabil når jeg satt inne i varm lavvo, like så når jeg sto ute å lente meg mot vinden, det var ganske fett å gjøre tura, det blåste så heftig at man kunne legge seg mot vinden å bare ta det helt kul.

Visuals var litt meh, men det ligger nok kanskje på at jeg var litt pysete med doseringer.
Dont get me wrong, visuals var tilstede hele tiden, men man måtte liksom lokke de frem.
Man fikk ekstremt HD-syn, naturen fikk en slags vibrerende tekstur så man kunne fint bli sittende å glo inn i en stein.

Jeg var på festival og timet jeg det slik at jeg nettopp var kommet opp i det OTT skulle gå på scenen, han spilte favoritten min, Mr Balloon Hands. Og da var det gjort, det var helt fantastisk magisk å danse til den spaca musikken hans. Dans ble mer second nature, var vanskelig å la vær å danse, så lenge noen spilte så gikk jeg rundt å små danset hele tia.

Alt i alt så skulle jeg gjerne hatt mer.
Mescaline gjorde så jeg så graffiti, nermere inka graffiti da jeg kikket ned på Bakken fra 2 etage. Den samme grafittien så jeg også på huden min I speilet. I 3 dager etterpå. Totalt ulikt sopp, men veldig behaglig.
Spist peyote et fåtall ganger. Vil si det er et av de mildere psykadelika der ute, ikke ta meg feil bodyloaden er heavy. Men det er lite visuals sammenlignet med fks sopp og lsd. Det er mer fjernt. At tankene vandrer i en type våken drømmetilstand med visjoner. Ikke som på sopp der ting småt rører på seg hele tiden,men meskalinen zoner deg ut mer i hodet og du kommer in i en type behagelig transe i våken funksjonabel tilstand. Synes personlig bodyloaden på peyote er det tyngste jeg har kjent på.var som å være kjempesten men klar i hodet.summing og prikking i helle kroppen og en type utenomjordisk mekanisk lyd og babling jeg bare hører på høye doser sopp .
Sitat av [protus] Vis innlegg
Erfaring med ren meskalin, som ikke er kaktus ? Mener du syntetisk ? Temmelig uvanlig, da det er krevende å fremstille.
Vis hele sitatet...
Var syntetisk meskalin HCl(hydrochloride).
Kjøpt fra en kjemiker i USA på første Silk Road i DW markets spede begynnelse.