Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 558
Har heller lyst til å spille det igjen, en å se serien på hbo.
Det kommer til Pc 25. mars, men jeg har både last of us 1 og 2 på ps4.
Så hvis jeg fikser meg en adapter kan jeg spille gjennom begge spillene igjen. (spille med kontroller er helt uaktuelt) Ganske nisje og kanskje feil plass å spørre på, men google av adapter for mus og tastatur gir veldig mye forskjellig og linker til mer lugubre versjoner fra cdon gjennom dropshipping og er skeptisk til hvor bra de fungerer. Også flere som skal fungere til ps4, xbox, nintendo osv som virker litt rart.

Så håpet er at noen her har forslag til adaptere de har selv eller kjennskap til som fungerer bra med Ps4 for å spille med mus og tastatur på spill som ikke støtter det i utgangspunktet.
Det er ingen som er garantert å virke med alle spill. Selv de svindyre har lange lister med spill hvor mange av de enten ikke er støttet i det hele tatt eller har asterisk bak spilltittelen fordi det funker "littegrann"). Jeg hadde ventet til det kommer på PC senere i måneden..