Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 4549
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Droppet Mdma for 2 dager siden med gode kompiser. Dette er fjerde gangen jeg gjør det og har brukt ca samme Mdma hver gang med samme doseringen. Har alltid røyka litt hasj underveis. Denne gangen her derimot husker jeg absolutt ingen ting fra tripen. alle andre hadde det nomalt, husker nesten alt. Hvorfor kan ikke jeg huske en eneste ting fra natten? Er det normalt?
Er det ingenting som var annerledes denne gangen? Samme dagsform? Samme dosering på samme tid? Hadde du spist like lenge før du droppa som tidligere? Ikke tatt noen andre rusmidler i tillegg (drukket en del f.eks.)? Blackout er som regel forbundet med kraftig stigende rus, og jeg har selv opplevd det du beskriver en rekke ganger, lett forklart med at jeg proppa i meg for mye på for kort tid, og/eller med andre ting som å ta det på tom mage og/eller at jeg supplerte med andre stoffer.
Sist endret av kallisti; 13. april 2017 kl. 03:16.
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har skjedd meg også ved for store doseringer.
Drakk du alkohol? Det skal ikke mye alkohol til for å blacke ut på MDMA for mange. Har du hatt gode pauser imellom hver gang? Husker du alt fra etter trippen, eller er nestkommende dag også hullete?
Har droppa emma altfor mange ganger og husker kanskje 2 av trippene, har drukket alkohol og/eller røyket mye hasj under rusen noe som garantert er årsaken til hukommelsestap.
Høres ut som en stor dose, eventuelt blanding med alkohol. It happens.
Hvor mye tok du? Refills?
Hmm, aldri tatt emma uten å drikke og røyke i store mengder ved siden av og husker alltid alt
Forskjellig fra person til person i guess.
▼ ... flere år senere ... ▼
Skjedde meg i helgen. Fikk på 2 litt for kjapt. Husker ingenting annet en at jeg ble kastet ut av et utested,så sto jeg i trappeoppgangen til en kompis 2,5-3 timer etterpå. Mellom der N I K S memory��.
Jeg irriterer meg også de gangene jeg ikke husker litt/alt av en tur/trip. Men da føler jeg det ofte også er mørkt ute som ikke hjelper på hukommelsen i det hele tatt. Svart ute = svart minne for meg.

Men du var jo sikkert inne å chilla med kompiser, lys på og hele pakka så det blir jo annerledes. Gjorde du noe rart ifølge de da?
Anonym bruker
"Flink Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Men hvilke doseringer er dette snakk om da? Det er vel det store spørsmålet..
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Opplevde det samma for 1 uke sia. Husker ingen ting fra den kvelden! Hva jeg gjorde og var...
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Opplevde det samme i helga. Jeg drakk 1 pils på oppturen, ingen røyk eller andre rusmidler under turen. Jeg var også den eneste som ikke husker noe..
Anonym bruker
"Flink Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ingen som kan komme med dose for den troppen de har hatt hvor de ikke husker noe?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ingen som kan komme med dose for den troppen de har hatt hvor de ikke husker noe?
Vis hele sitatet...
Ser nå at det ble for heftig for meg. 3-4 striper coca på vors med 4 halvlitere og et par drinker. 1 Maserati og før den egentlig fenga så fikk jeg en Simpson av en eller annen fyr🙃.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Opplevde det samma for 1 uke sia. Husker ingen ting fra den kvelden! Hva jeg gjorde og var...
Vis hele sitatet...
Skjedd meg å en del ganger på coca og sprit men vet da at jeg har vært sammen andre. Nå var jeg aleine flere timer. Weird og ikke huske en dritt. Jeg traska en godt stykke i byen fra der jeg var til hvor jeg kom til meg selv å, flere km
Sist endret av lasylays; 29. mars 2023 kl. 09:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ingen som kan komme med dose for den troppen de har hatt hvor de ikke husker noe?
Vis hele sitatet...
Har selv opplevd det ved så lite som 150mg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ingen som kan komme med dose for den troppen de har hatt hvor de ikke husker noe?
Vis hele sitatet...
Første drop på 150mg og andre drop på 75mg. Helt blackout
Sist endret av Bigwave; 29. mars 2023 kl. 12:19.